  • Data: 2024-03-03 00:44:58
    Temat: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2024 o 18:55, Shrek pisze:

    > To podobnie jak z trzeźwymi kierowcami:P Zresztą po co ścigać zabójców -
    > kilkaset zgonów w skali roku to w sumie nieznaczny procent - zamiast
    > ścigać zabójców zajmijmy się służą zdrowia:P

    To mamy 5 wątków: kierowcy, zabójcy, ściganie, procent, służba zdrowia.
    Wątki się łączą ;) Zabójców nikt nie ściga, największy ich procent wpada
    przy kontrolach drogowych kierowców. Kontrole drogowe mają oprócz
    zatrzymań zabójców skutek mandatowy, który zasila budżet państwa i
    wpływa pozytywnie na służbę zdrowia.

    Wszystko jest tak jak wymyśliłeś :P

    > Dziwne że do więzień można w ogóle zamykać, bo przecież zamykano
    > politycznych - u nas to nawet całkiem niedawno. Zakazać więzień!

    No właśnie. Jak by tak spojrzeć w historię, to w zasadzie więzienie
    towarzyszy naszej cywilizacji od samego początku po dziś dzień. Zaczynam
    się zastanawiać, czy klawisz to jednak nie najstarszy zawód świata.

> [...]
    > masz kilka grup, nie każdy jest w tej silnej. Poza tym obecnie skończy
    > się to na tym że w najlepszym przypadku będzie "nie obchodzi mnie kto
    > zaczął" a w najgorszym konsekwencje poniesie ta grupa:(

    > Czasem dają, czasem nie dają - wiesz - po pierwsze większość jednak nie
    > jest łobuzami i nie odpierala jakiś akcji wieczorami, po drugie chyba
    > jak się zastanowisz to zapewne dojdziesz do wniosku, że ałtosrsowanie
    > zadnia zapewnienia bezpoieczeństwa dzieci w szkole na klasowych łobuzów
    > to jednak nieco ułomne rozwiązanie. Dla ustalenia uwagi w tym konkretnym

    Nie. Nie chodzi o łobuz-security. Szkoła powinna być bezpieczna, czyli
    chronimy przed dealerami, pedofilami itd. czyli czymś z czym dzieciaki
    nie są w stanie sobie poradzić. Z agresywnym świrkiem są w stanie sobie
    poradzić. Nawet metodą wujka dobra rada - jak fika, udawajcie że go nie
    ma. Rozwiązując to za nich utrwalasz że ktoś za nich będzie problemy
    rozwiązywał.

    PD