  • Data: 2024-03-03 09:30:21
    Temat: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.03.2024 o 09:00, Shrek pisze:

    > Jakich nas? I co sugerujesz - że któryś rodzic powinien tam wejść i mu
    > wpierdol spuścić? Czy że dzieciaki powinny się skrzyknąć i kolesia
    > wyłomotać? Sądzisz że to go wyleczy z ADHD?

    Was - miałem na myśli resztę dzieciaków. Tak, w przypadku agresji
    powinien dostać gonga, 2-3 razy załatwiło by sprawę, bo ADHD to nie jest
    choroba powodująca zapominanie wydarzeń z przed godziny. ADHD to nie
    jest choroba pozbawiająca instynktu samozachowawczego.

    > wyłomotać? Sądzisz że to go wyleczy z ADHD?

    To się zdecyduj, czy rozmawiamy o bezpieczeństwie Twojego dziecka i
    sposobach jego zapewnienia, czy o leczeniu typka.

    > Chyba sobie daruję dyskusję z tobą...

    Słusznie. Dyskutuj z tymi którzy mają zdanie na temat takie jak Ty :P

    PD