  • 1. Data: 2006-06-14 10:26:38
    Temat: Duch w narodzie nie ginie!
    Od: "Mucoangin" <c...@o...pl>

    Po tych wszystkich kretyńskich reklamach, które pokzują w tele (poza
    Mumio!) rzygać się chce. Na szczęście sa jednak
    ludzie, którzy maja fantazję i się nie boją. Brawo dla agencji,
    która to wymyśliła, ale jescze większy respekt dla
    firmy, która się nie przestraszyła kontrowersyjnego pomysłu!!!!!

    http://mucoanginmakaron.patrz.pl/

  • 2. Data: 2006-06-14 12:04:51
    Temat: Re: Duch w narodzie nie ginie!
    Od: "lolka" <l...@b...pl>

    Mucoangin napisał(a):
> [...]
    > która to wymyśliła, ale jescze większy respekt dla
    > firmy, która się nie przestraszyła kontrowersyjnego pomysłu!!!!!

    Ja pierdzielę, ja jestem cierpliwa, ale do ch*ja wacława ile razy
    jeszcze będziesz z tym linkiem na kazdej grupie wyjeżdżał???