  • 41. Data: 2005-04-10 17:55:15
    Temat: Re: Dozywotni zakaz wstepu na Onet czat
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 9 Apr 2005 19:21:44 +0200,
    Ela <r...@o...pl> screamed:
    > Olac to sobie moge w kazdej chwili,chodzi mi o zasady.Jak prywatny to
    > znaczy ,ze kazdy czlowiek czy instytucja prywatna moze robic prywatnie z
    > drugim czlowiekiem co mu sie podoba?To chyba cos nie tak...

    Dyski są ich? Są. I nie chcą zapisywać na nich żadnego bajtu pochodzącego
    od Ciebie. Mogą? Mogą.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 19:54:39 user up 10577 days, 7:49, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Backup not found! A)bort, R)etry, P)anic?

  • 42. Data: 2005-04-10 17:58:59
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 9 Apr 2005 20:01:30 +0200,
    Reader <m...@i...pl> screamed:
    > Kup nową kartę sieciową (jeżeil zbanowali po adresie MAC),

    Argh. Wytłumacz mi proszę, w jaki sposób jej/jego adres fizyczny (MAC)
    doszedł w ogóle do Onetu? Jak na razie piszesz bzdury.

    > zmień IP,
    > cokolwiek, przecież oni nie zbanowali Ciebie tylko twój nick lub IP ew. MAC.

    _Tylko_ po IP, po MAC nie mogli (nie będą banować swoich switchów przecież :)

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 19:57:38 user up 10577 days, 7:52, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    CChheecckk yyoouurr dduupplleexx sswwiittcchh..

  • 43. Data: 2005-04-10 19:29:09
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > Bardzo prosze o porade.
    > Kilka dni temu zdarzylo mi sie od 4 lat ,po raz pierwszy w zyciu wziac
    > udzial
    > w czatowej awanturze w jednym z pokoikow Onetu na czacie.Dyskusja byla
    > polityczna i wymknela sie spod kontroli slownej niestety....Jedna osoba w
    > niej
    > uczestniczaca narobila mnostwo screenow i wyslala czat adminowi.I oto
    > niespodziewanie dowiaduje sie ,ze mam dozywotnio zabanowany wstep na czata
    > Onetu (po moi IP)

    onet to firma prywatna moga sobie robic co im sie podoba odnosnie kar :)
    masz pecha, poza tym ni eulegaj iluzji ze w internecie jestes anonimowy i
    mozesz sobie uzywac, jak ktos bardzo chce to i sie przylozy do w koncu
    zapuka do twych drzwi...

  • 44. Data: 2005-04-10 19:35:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ela napisał(a):

    [ciach ...]

    Nie wiem czy na mnie wszyscy nie na krzyczą, ale:

    Mimo że ONET jest firmą prywatną ma jakiś regulamin świadczenia usług.
    Ciekawe tylko jaki. Wchodząc na czata zwarłaś umowę i jesteś związana
    treścią regulaminu, ale i ONET jest nim związany.
    O ile nie naruszyłaś tego regulaminu można by chyba teoretycznie
    wyobrazić sobie sprawę sądową o to, żeby dopuścili cię na tego czata.
    Ale to tylko luźna myśl.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 45. Data: 2005-04-10 20:56:30
    Od: "ela" <r...@o...pl>

    > Ela napisał(a):

    > Ciekawe tylko jaki. Wchodząc na czata zwarłaś umowę i jesteś związana
    > treścią regulaminu, ale i ONET jest nim związany.

    No wlasnie o to mi chodzilo,ta mysl,ze kazdy regulamin i umowa musi dzialac w
    dwie strony..

  • 46. Data: 2005-04-10 21:13:35
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "ela" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie o to mi chodzilo,ta mysl,ze kazdy regulamin i umowa musi
    > dzialac w
    > dwie strony..

    Oczywiście

    "umowa" jest tu:
    http://czat.onet.pl/1,1131530,1311,reguly.html

    podejrzewam, że admin postąpił zgodnie z cz.II.p.7

    A Ty naruszyłaś tenże punkt oraz punkt 2 tej samej części (jeśli się mylę
    niech ktoś mnie poprawi - nie jestem prawnikiem)

    O co ten hałas ??

    Regulamin powinnaś sobie przeczytac na początku korzystania z Czatu.
    Złamałaś go, poniosłaś konsekwencje swojego postępowania - i to wszystko.

    Monika

  • 47. Data: 2005-04-10 21:38:54
    Temat: Odp: Dozywotni zakaz wstepu na Onet czat
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > No wlasnie o to mi chodzilo,ta mysl,ze kazdy regulamin i umowa musi
    dzialac w
    > dwie strony..
    >
    > --

    oczywiście że jest regulamin
    a ponieważ to firma prywatna i kasy od ciebie nie brała
    to regulamin może byc taki

    1.onet ma zawsze rację
    2.admin onetu ma zawsze rację
    3.w razie wątpliwości patrz p.2
    4.w sprawach nieuregulowanych regulaminem patrz p1.

    jeżeli się zgadzasz kliknij enter
    jeżeli nie kliknij bye bye.

    czy masz uwagi do tego regulaminu ?
    :))))

  • 48. Data: 2005-04-11 06:23:05
    Od: "ela" <r...@o...pl>

    > O co ten hałas ??

    No ten rgulamin to ja znam,daj mi jeszcze linka gdzie jest wykaz kar :))
    Pozdrawiam
    Ela

  • 49. Data: 2005-04-11 06:28:16
    Od: "ela" <r...@o...pl>

    > No ten rgulamin to ja znam,daj mi jeszcze linka gdzie jest wykaz kar :))

    A konkretniej,pare osob za to samo przewinienie,w oparciu o te same dowody
    dostalo rozne"kary":stalego bana,1miesiecznego bana,3 miesiecznego bana a
    wlasnie sie dowiedzialam ze koledze wogole cofnieto stalego bana bo zadzwonil
    do admina przedstawiajac sie jako redaktor z radia(ktorym zreszta jest,malo
    znane ale jednak)i poprosil o to a ta sama sytuacja u mnie nie
    poskutkowala,wiec zapewne sa rowni i rowniejsi.....

  • 50. Data: 2005-04-11 10:07:06
    Od: "idiom" <i...@v...pl>

    Cytat:
    Zabronione jest wykorzystywanie usługi ONETCZAT do rozpowszechniania treści,
    obrazów lub innych materiałów naruszających prawo, dobre obyczaje, dobra
    osobiste osób trzecich, będące reklamą lub kryptoreklamą towarów lub firm.
    Złamanie niniejszego zakazu zawsze skutkuje usunięciem łamiących prawo
    materiałów oraz ograniczeniem lub wyłączeniem możliwości korzystania z Usługi
    przez Użytkownika

    To właśnie ten punkt, który Ci wskazałam.... Wystarczyło przeczytać uważnie.

> [...]
    > znane ale jednak)i poprosil o to a ta sama sytuacja u mnie nie
    > poskutkowala,wiec zapewne sa rowni i rowniejsi.....

    Jak zawsze - zauważ, że nawet sądy mają pewną "elastyczność" jeśli chodzi o
    wysokość zasądzonych kar - nie jest powiedziane, że zawsze za gwałt należy się
    X lat, a za włamanie do sklepu - kara Y.

    Możliwe, że wbrew pozorom, wcale wasze przewinienia nie były takie same. Może
    wyrazy były inne ;)

    Monika