  • 1. Data: 2004-01-20 00:27:08
    Temat: Dozwolony użytek prywatny
    Od: "Maciej" <m...@k...vectranet.fr>

    Dozwolony użytek prywatny obejmuje przegranie płyty od kolegi, tak długo jak
    dokonywane jest to prywatnie i na własny użytek. Moje pytanie brzmi: 1.Czy
    źródłem musi być zawsze oryginalna płyta ?
    2.Czy jest naruszeniem prawa dokonanie kopii z kopii uzyskanej na wskazanej
    wyżej zasadzie ?

    Oczywiście chodzi mi o płyty muzyczne.
    --
    Maciej

  • 2. Data: 2004-01-20 01:07:04
    Temat: Re: Dozwolony użytek prywatny
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <buhsko$91i$1@news.onet.pl>, Maciej wrote:
    > Dozwolony użytek prywatny obejmuje przegranie płyty od kolegi, tak długo jak

    A możesz najpierw podać podstawę prawną powyższego stwierdzenia?
    Bo art 23 u 1 mówi o korzystaniu z rozpowszechnionego już utworu, trudno
    zaś przyjąć że robienie kopii egzemplarza to jest takie korzystanie :)

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-01-20 01:36:30
    Od: "Maciej" <m...@k...vectranet.fr>

    Odsyłam do http://www.prawnik.net.pl/pwi/faq2.htm

  • 4. Data: 2004-01-20 12:01:32
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Maciej napisał:
    > Dozwolony użytek prywatny obejmuje przegranie płyty od kolegi, tak długo jak
    > dokonywane jest to prywatnie i na własny użytek.

    czy możesz mi wskazać we wskazanym przez Ciebie niżej FAQ, zdanie które
    mówi, że wolno Ci przegrać płytę od kolegi?

    pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-01-20 13:08:39
    Od: "Maciej" <m...@k...vectranet.fr>

    marcin wrote:

    > czy możesz mi wskazać we wskazanym przez Ciebie niżej FAQ, zdanie
    > które mówi, że wolno Ci przegrać płytę od kolegi?
    >
    > pozdrowienia

    A czy możesz dać sobie siana skoro nie wiesz ?

  • 6. Data: 2004-01-20 19:43:09
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@k...vectranet.fr> napisał w wiadomości

    > A czy możesz dać sobie siana skoro nie wiesz ?

    skoro Ty wiesz wszystko najlepiej to po co pytasz?
    przeczytaj jeszcze raz podane przez Ciebie zrodlo, zastanow sie chwile, i
    sam sobie odpowiesz

    pozdro

  • 7. Data: 2004-01-21 10:39:21
    Od: "Maciej" <m...@k...vectranet.fr>

    xmarcel wrote:
> [...]
    >>
    > skoro Ty wiesz wszystko najlepiej to po co pytasz?
    > przeczytaj jeszcze raz podane przez Ciebie zrodlo, zastanow sie

    Pytam a ty mi odpowiadasz pytaniem. A mnie szarady nie interesują. Zamykam
    temat i uznaje, że nie jesteś wstanie odpowiedzieć mi na pytanie. Szkoda
    miejsca na serwerze na twoje dywagacje. A problem już mam rozwiązany więc
    się nie wysilaj.