  • 1. Data: 2004-01-19 23:47:38
    Temat: foto radar i nieczytelna rejestracja?
    Od: "Elzbieta" <r...@p...neostrada.pl>

    Czy cos mi grozi za nieczytelny nr rejestracyjny?
    np. dzieci dla kawalu domalowaly pasta literki, nie mowiac o zabloconych
    tablicach?
    Jak to sie ma do Foto Radaru?

    prosze o wypowiedzi_

  • 2. Data: 2004-01-20 10:43:23
    Temat: Re: foto radar i nieczytelna rejestracja?
    Od: Filip K <k...@w...pl>

    Użytkownik Elzbieta napisał:

    > Czy cos mi grozi za nieczytelny nr rejestracyjny?
    > np. dzieci dla kawalu domalowaly pasta literki, nie mowiac o zabloconych
    > tablicach?
    Ty powinnas dbac o to, by tablice byly widoczne.

    > Jak to sie ma do Foto Radaru?

    Zalezy jak to tam wyjdzie, jezeli nic nie wyjdzie, to nic nie odczytaja
    i nic do Ciebie nie przyjdzie...

    Filip - gg: 11062
    @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937

  • 3. Data: 2004-01-20 19:01:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Elzbieta" <r...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

    Dobre na fotoradar. Tylko, że jeśli na drodze spotkasz żywego policjanta,
    to zapłacisz za samą nieczytelną tablicę mandat. A jak to będzie trwale,
    to zabiorą dowód rejestracyjny. jeśli będzie nosiło ślady przerobienia, to
    pamiętaj, że tablica jest dokumentem, a przerabianie dokumentów jest
    przestępstwem.