  • 1. Data: 2004-01-19 22:17:09
    Temat: radar
    Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl>

    Jakie prawo zezwala na omiatanie kierowców wiązką szkodliwego promieniowania
    radarowego.
    I NIECH NIKT NIE MÓWI O WIELKOŚCI DAWKI.
    Policja sama ze wzgledu na szkodliwośc promieniowania ma ograniczenie czasu
    pracy przy radarze.

    SANNATI

  • 2. Data: 2004-01-19 22:32:01
    Temat: Re: radar
    Od: "aganser" <o...@b...pl>

    Jacek Kaliszan:

> [...]
    > I NIECH NIKT NIE MÓWI O WIELKOŚCI DAWKI.
    > Policja sama ze wzgledu na szkodliwośc promieniowania ma ograniczenie

    a jaka dawke otrzymujesz a jaka jest szkodliwa?

    --
    aganser

  • 3. Data: 2004-01-19 22:43:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    Ale ten policjant siedzi cały czas przy tym urządzeniu, ty zaś dostajesz
    jedynie kilka impulsów.

  • 4. Data: 2004-01-19 23:01:38
    Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl>

    > a jaka dawke otrzymujesz a jaka jest szkodliwa?
    >
    > --
    > aganser
    Szczególy możesz poczytać np w
    http://cygnus.et.put.poznan.pl/~szostka/bhp.htm
    ale tu chodzi o zasadę .
    san...

  • 5. Data: 2004-01-20 08:16:30
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Jacek Kaliszan wyskrobał(a):
> [...]
    > I NIECH NIKT NIE MÓWI O WIELKOŚCI DAWKI.
    > Policja sama ze wzgledu na szkodliwośc promieniowania ma ograniczenie

    "Odwieczne prawo natury...". Nie pieniacz się i nie szukaj dziury w całym.
    Jakim prawem Policja jeździ samochodzami, które emitują spaliny i trują
    wszystkich? O podstawę tego też się będziesz pytał? Jest na świecie wiele
    szkodliwych rzeczy, których szkodliwość jest pomijalna w świetle korzyści
    jakie przynosi.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 6. Data: 2004-01-20 08:23:32
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl>

    Jacek Kaliszan wrote:
    > Jakie prawo zezwala na omiatanie kierowców wiązką szkodliwego promieniowania
    > radarowego.

    Mam dal Ciebie jeszcze gorszą wiadomość: ilekroś lecisz samolotem,
    jesteś cały czas omiatany wiązką radaru (często nawet kilku naraz) i to
    o wiele większej mocy, niż prosty radar do pomiaru prędkości pojazdów.

    Mam nadzieję, że Twój post nie spowoduje fali żadań odszkodowań ;)

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl

  • 7. Data: 2004-01-20 18:16:41
    Od: poreba <d...@p...com>

    Marek Strzelecki <m...@a...w.pl> niebacznie
    popelnil news:buiohn$til$1@topaz.icpnet.pl:

    > Mam nadzieję, że Twój post nie spowoduje fali żadań odszkodowań
    Ale tylko dlatego nie spowoduje, że u nas trzeba udowodnić jaką
    się szkodę poniosło.
    A monitor wytarty, ściereczka poszła do prania, kawka wylana.
    Jak wycenić takie koszty przeczytania ww. posta?

    --
    pozdro
    poreba