  • 1. Data: 2006-12-15 16:22:44
    Temat: Re: Dowód osobisty
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 16:40:38 +0100, Wojtek napisał(a):

    > Chciałbym wiedzieć na podstawie jakiego przepisu ta Pani ma prawo decydować
    > czy moja fotografia się nadaje czy nie.

    Dlaczego nie zapytałeś tej pani a nas pytasz? Nie jesteśmy jasnowidzami.
    Trzeba było dowiadywać się u źródła.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 2. Data: 2006-12-15 16:24:19
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm>

    > Dlaczego nie zapytałeś tej pani a nas pytasz? Nie jesteśmy jasnowidzami.
    > Trzeba było dowiadywać się u źródła.
    Nie rozumiem po co się w ogóle odzywasz, skoro nie masz nic konstruktywnego
    do powiedzenia.

  • 3. Data: 2006-12-15 16:35:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 17:24:19 +0100, Wojtek napisał(a):

    > Nie rozumiem po co się w ogóle odzywasz, skoro nie masz nic konstruktywnego
    > do powiedzenia.

    To co powiedziałem jest bardzo konstruktywne. Zastanów sie jeszcze raz i
    sam powinieneś dojść do takich wniosków.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-12-15 18:22:35
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "Wojtek" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiem po co się w ogóle odzywasz, skoro nie masz nic
    > konstruktywnego
    > do powiedzenia.

    Chlopie on jest bardzo konstruktywny. Zaniosles zdjecie i ci powiedziano ze
    sie nie nadaje. Bylo zapytac dlaczego - za duze, zly profil, zle tło, czapka
    zaslania ci twarz, za brzydki jestes. Skad ktos z nas ma wiedziec u licha
    dlaczego odrzucono Ci zdjecie, ktorego zadne z nas nie widzialo na oczy?

    Angie

  • 5. Data: 2006-12-15 18:59:16
    Od: "Widget" <w...@a...pl>

    > To co powiedziałem jest bardzo konstruktywne. Zastanów sie jeszcze raz i
    > sam powinieneś dojść do takich wniosków.

    ROTFL !

    On chyba naprawde nie rozumie o co Tobie chodzi. Dawno takiego asiora na
    usenecie nie widziałem :D

    --
    Widget

  • 6. Data: 2006-12-15 22:57:28
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 17:22:44 +0100, scream napisał(a):

    > Dlaczego nie zapytałeś tej pani a nas pytasz? Nie jesteśmy jasnowidzami.
    > Trzeba było dowiadywać się u źródła.

    Popieram.
    W kontaktach z urzędami niestety zdarza się obywatelom nie załatwić sprawy
    z powodu jakiegoś proceduralnego braku. Urzednik ma obowiązek znać przepisy
    i na żądanie obywatela te przepisy jeśli nie udostepnić to przynajmniej
    wskazać. Jesli tego nie potrafi, to nie nadaje się na urzędnika i trzeba to
    takiemu urzędnikowi uświadomić najlepiej w obecności szefa tego urzędu.
    Niestety czasem zdarza się, że szef trzyma stronę urzędnika, wtedy nie ma
    rady - w interesie publicznym obywatel powinien odrzucić wstręt do pisania
    pism i skierować pismo do jednostki nadrzędnej nad tym urzędem ze skargą na
    szefa urzędu ze wskazaniem urzędnika.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy -nazwany przez jednego z Was "legendą grupy"