  • 1. Data: 2006-12-12 15:35:36
    Temat: Kiedy przychodzi kontrola oprogramowania?
    Od: "Trufel" <t...@g...com>

    Zalozmy, ze tacy specjalisci przychodza do mojego skromnego mieszkanka
    (w ktorym mam siedzibe dzialalnosci gosp.) ot tak, losowo (zalozmy!).
    Niech maja sobie wszystkie mozliwe nakazy...

    Czy mam racje myslac, ze skoro mnie caly dzien w tym mieszkaniu nie ma
    (rano biegne do klienta, wracam zwykle po 19, czasem po 22-23), to
    zadna kontrola nie moze miec miejsca?
    Podobnie chyba z kontrola skarbowa?
    Oni wszyscy musieliby sie ze mna umowic jakos przez telefon... Albo
    probowac w niedziele (bo w soboty zwykle tez mnie nie ma...)

    Pytam dla swietego spokoju, bo piratem nie jestem, ewentualnie czasem
    jakis nielegalny szwedzki fikolek moze sie na dysku zapodziac :)

    dziekuje i pozdrawiam,
    T.

  • 2. Data: 2006-12-12 15:38:12
    Temat: Re: Kiedy przychodzi kontrola oprogramowania?
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "Trufel" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .com...
    > Czy mam racje myslac, ze skoro mnie caly dzien w tym mieszkaniu nie ma
    > (rano biegne do klienta, wracam zwykle po 19, czasem po 22-23), to
    > zadna kontrola nie moze miec miejsca?

    A o której wychodzisz z domu, bo oni pukają zwykle koło 6 albo i przed.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-12-12 15:43:17
    Od: "Trufel" <t...@g...com>

    Huckleberry napisał(a):
    > A o której wychodzisz z domu, bo oni pukają zwykle koło 6 albo i przed.
    > pozdrawiam

    Aaa, tu jest haczyk...

    dzieki,
    T.

  • 4. Data: 2006-12-12 15:51:50
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "Trufel" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    Huckleberry napisał(a):

    >Aaa, tu jest haczyk...

    No , nie wiem czy to jest regułą, ale z tego co widać w TV, w cięższych
    przypadkach, antyterroryści powalają na glebę gangsterów w piżamach ;)
    Jeśli by Cię nie zastali za dnia to przed switem pewnie też spróbują dla
    odmiany.
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-12-12 16:19:00
    Od: "Trufel" <t...@g...com>

    Huckleberry napisał(a):
> [...]
    > przypadkach, antyterroryści powalają na glebę gangsterów w piżamach ;)
    > Jeśli by Cię nie zastali za dnia to przed switem pewnie też spróbują dla

    "Zabawna" perspektywa :) Mam nadzieje, ze w przypadku kontroli
    softu/skarbowej, nie dochodzi jeszcze do tak drastycznych akcji :)

    pozdro
    T.

  • 6. Data: 2006-12-12 16:52:30
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "Trufel" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .com...
    >"Zabawna" perspektywa :) Mam nadzieje, ze w przypadku kontroli
    >softu/skarbowej, nie dochodzi jeszcze do tak drastycznych akcji :)

    Zdarza się. Nie słyszałeś jak Kluskę wywlekli? Ale to była sprawa polityczna
    chociaż pod pretekstem skarbowej.
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-12-12 16:58:43
    Od: "Trufel" <t...@g...com>

    Huckleberry napisał(a):
    > Zdarza się. Nie słyszałeś jak Kluskę wywlekli? Ale to była sprawa polityczna
    > chociaż pod pretekstem skarbowej.

    No fakt. Ale w przypadku Kowalskiego chyba nie musza sie popisywac.
    Ogolnie i tak to wszystko przygnebiajace...

    pozdrawiam
    T.

  • 8. Data: 2006-12-12 17:17:24
    Od: "Zbig.T" <t...@g...pl>

    Chyba, że "jakis nielegalny szwedzki fikolek" będzie ostrą jazdą na
    dodatek rozpowszechnianą w sieci.
    Pzdr.

    Użytkownik "Trufel" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

  • 9. Data: 2006-12-13 10:34:46
    Od: "Trufel" <t...@g...com>

    Zbig.T napisał(a):
    > Chyba, że "jakis nielegalny szwedzki fikolek" będzie ostrą jazdą na
    > dodatek rozpowszechnianą w sieci.

    Zwykly, z pielegniarkami i pacjentami ;-)
    Czy jest roznica miedzy filmem sciagnietym z p2p, a kupionym np. na
    stadionie w W-wie? (moze poza tym, ze kupiony ewidentnie wyglada na
    kupiony, a sciagniety na sciagniety :)

    pozdr.
    T.