  • 11. Data: 2008-03-11 15:13:45
    Temat: Re: Doręczanie przesyłek rejestrowanych
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On Mar 11, 3:22 pm, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > A awizowaną przesyłkę - z wyjątkiem tych z sądu, i innych organów,
    > które to przesyłki określa stosowne rozporządzenie - może odebrać inna
    > osoba zameldowana razem z adresatem.

    Z sądów też: art. 138 KPC, art. 132 KPK, art. 72 PPSA. Z innych
    organów podobnie: art. 43 KPA.

  • 12. Data: 2008-03-11 15:19:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Paweł Marcisz pisze:

    > Z sądów też: art. 138 KPC, art. 132 KPK, art. 72 PPSA. Z innych
    > organów podobnie: art. 43 KPA.

    Masz rację, ale dotyczy to tylko listów dostarczanych przez
    listonosza innemu domownikowi. Awizowaną przesyłkę (a o tym pisałem),
    może odebrać tylko adresat.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2008-03-11 18:20:12
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On Mar 11, 4:19 pm, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Masz rację, ale dotyczy to tylko listów dostarczanych przez
    > listonosza innemu domownikowi. Awizowaną przesyłkę (a o tym pisałem),
    > może odebrać tylko adresat.

    Przepraszam, nie doczytałem.

  • 14. Data: 2008-03-11 20:27:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Masz rację, ale dotyczy to tylko listów dostarczanych przez listonosza
    > innemu domownikowi. Awizowaną przesyłkę (a o tym pisałem), może odebrać
    > tylko adresat.

    lub pełnomocnik.

  • 15. Data: 2008-03-12 07:58:20
    Temat: Re: [Poczta Polska] Doręczanie przesyłek rejestrowanych
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał >czy listonosz ma prawo
    doręczyć takową przesyłkę >innej osobie niż
    >adresat (innej osobie pełnoletniej, zamieszkującej pod >tym samym adresem
    >co ja) ?

    Zwykle tak. Na stronie poczty znajdziesz rozporządzenie odnośnie świadczenia
    usług i regulamin.
    Można też złożyć zastrzeżenie pocztowe, jeśli tak to się nazywa.