  • Data: 2010-01-14 20:13:25
    Temat: Re: Domeny.pl - prośba o opinie
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tg pisze:

    > LOL
    > firma "tnie w chuja" od momentu zawierania umowy kiedy robia wszystko
    > (reulamin, cennik, regulamin promocji, cennik promocji, informacje
    > dodatkowe) zeby nie napisac otwarcie ze trzeba wybulic minimum za 3 lata,

    ??? Zapłaciłem za rok.

    > ich uslugi nie sa w zaden sposob wyjatkowe a ceny maja o jakies 50-100%
    > wieksze niz konkurencja

    Porównywalne rzekł bym.

    > mozna tak, nielegalne to to nie jest, ale jakos nie lubie firm ktore na
    > starcie wsadzaja mi jaja w imadlo nie oferujac nic w zamian ;)
    >
    > nacialem sie pare lat temu na jakas 'promocje' w ktorej placilem niemal
    > dwa razy tyle co w innych firmach a zeby przeniesc domene trzeba zaplacic
    > za authinfo jakies 2 czy 3 razy wiecej niz u innych...

    Aaaa promocje! No tak. To wszystko jasne. Nie kupiłem żadnej usługi z
    napisem promocja czy tu czy tam i jakoś nigdy nie miałem problemów.
    Może mam szczęście lub jestem przepłacającym frajerem. Tego nie wiem,
    ale mam święty spokój i wszystko działa.

    --
    Łukasz Bąk