  • Data: 2010-01-15 18:47:15
    Temat: Re: Domeny.pl - prośba o opinie
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tg pisze:
    > no niestety, tu gdzie mieszkam w 90 przypadkach na 100 promocja oznacza,
    > damy ci cos naprawde taniej zebys zobaczyl, ocenil, polecil znajomym itd
    >
    > natomiast slowo promocja po polsku oznacza zazwyczaj wyprzedaz resztek
    > i\lub powieszenie obok przekreslonej ceny z kosmosu
    >
    > nie wglebialem sie w cenniki ale popatrz sam - az.pl - przenies do nas
    > domene i masz 50 pln faktycznej znizki (49.99 zamiast 99.99)

    Przez pierwszy rok... (cena promocyjna netto*)
    * - warunkiem skorzystania z promocyjnej ceny dla domen .pl jest
    dokonanie przedłużenia do 31 grudnia 2010

    > domeny.pl - przenies do nas domene i doliczymy ci 50 pln do rachunku chyba
    > ze zaplacisz za rok 'z gory', wtedy masz ja w normalnej cenie (99.99)
    > i jeszcze chamsko nazywaja to "transfer domeny GRATIS*" :D

    A ktoś tutaj (a w szczególności ja) chce przenosić domenę do
    domeny.pl? To po co mi to porównanie... Kupuje, rejestruje i mam
    zupełnie w nosie fajniejsze promocje i ciągłe problemy z przenoszeniem.
    Znam wielu ludzi którzy praktykują takie zabiegi z telefonią komórkową
    gdzie aż roi sie od promocji ciągnących klientów za portfel. Piękne
    regulaminy drobnym drukiem i inne ciężkie historie i gratis
    dziwaczne problemy z terminami, interpretacją przepisów itp.
    Sporo przypadków rozwiązuje zwyczajna reklamacja usługi ale
    odsetek korzystający z przywilejów konsumenckich jest niewielki
    za to gówniane argumentacje że firma jest "be" widzę na każdym kroku.

    Skoro firma domeny.pl to banda naciągaczy to zbierzmy dowody i
    do sądu, PIH czy innych federacji konsumenta i firma "na drzewo".
    Nie mamy dowodów - działają w zakresie prawa i jedyne co można zrobić
    to nie korzystać z usługi. Skuteczny marketing też ma swoje prawidła
    i jeżeli widzimy tylko wielką czerwoną cenę to znaczy, że marketing
    działa jak trzeba.

    --
    Łukasz Bąk