  • Data: 2010-01-15 10:58:30
    Temat: Re: Domeny.pl - prośba o opinie
    Od: arekmx <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    crazy bejbi wrote:

    > problemem jest na pewno zmiana regulaminu NASK, że nie można wynieść
    > domeny ileśtam dni przed wygaśnięciem (to zmiana stosunkowo nowa).

    Dokładniej to nie można zainicjować transferu domeny w okresie 6 dni przed
    wygaśnięciem ALE można ją przetransferować wraz z odnowieniem już po
    wygaśnięciu domeny (mowa o domenach typu *.pl).

    > Niemniej - jeżeli jest to domena .pl to po prostu potraktuj to jako
    > nauczkę i weź kod auth-info teraz (masz w sumie rok), bo każdy następny
    > usługodawca, do którego przeniesiesz domenę będzie honorował jej
    > opłacenie na rozpoczynający się rok.

    Nie tyle honorował co przeniesienie domeny nie skraca jej czasu aktywności -
    więc domena odnowiona u A do końca 2010r nadal będzie domeną odnowioną do
    2010r po przeniesieniu do B. Nie ma możliwości "nie honorowania".

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl