  • 1. Data: 2004-01-10 23:57:49
    Temat: Dom publiczny - czy legalny
    Od: r...@o...pl

    Witam.

    Jak w temacie. Jak sie takiego czegos z kamienicy pozbyc. (nie ma tam
    nielegalnych pan ze Wschodu - tylko Polki). Czy "nierzad" jest legalny?

    prosze o pomoc

    ra_v

    ps. wiem ze juz raz pisalem, ale nikt nic nie odpisal, a oni taki halas
    robia ze sie po nocach spac nie da

  • 2. Data: 2004-01-11 00:16:06
    Temat: Re: Dom publiczny - czy legalny
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Uzytkownik <r...@o...pl>

    > ps. wiem ze juz raz pisalem, ale nikt nic nie odpisal, a oni taki halas
    > robia ze sie po nocach spac nie da

    a po co, skoro na necie siedzisz? ;-)
    a na powaznie, to da sie ich pozbyc. czekamy, az to ktos opisze :-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448