  • 1. Data: 2004-01-10 23:34:49
    Temat: nie zgadzam się na układ i co dalej?
    Od: "Majka " <i...@g...pl>

    Postępowanie układowe, wierzyciel proponuje spłatę długu (40%) po pół roku i
    z rozłozeniem na śmieszne raty wypłacane raz na dłuższy okres czasu. Nie
    zgadzam się na tą propozycję (mając nadzieję, ze kilkudziesięciu innych
    wierzycieli uczyni to samo). Firma otwiera nowe filie w innych miastach -
    znaczy kasę ma, dlaczego więc mam się zgadzać ze dostanę tylko połowę
    zarobionych pieniędzy i to w takich ratach że jedną ratą będę w stanie co
    najwyżej zapłacić rachunek telefoniczny. Tylko jest pytanie: czy jest w ogóle
    możliwe że nie przystając na tę propozycję wywalczę coś innego? Rozumiem że
    ma znaczenie ilość osób które również nie wyrażą na to zgody?

  • 2. Data: 2004-01-11 16:44:37
    Temat: Re: nie zgadzam się na układ i co dalej?
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Majka " <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy jest w ogóle możliwe że nie przystając na tę propozycję wywalczę coś
    > innego? Rozumiem że ma znaczenie ilość osób które również nie wyrażą na

    No raczej niewielkie szanse masz ...
    Wlasciwie zadne...
    W kazdym razie lat tam chyba 8 temu moi rodzice mieli postepowanie ukladowe
    z KWK Debiensko ...
    z ponad 200k zl na nowe splacali moich rodzicow przez 4 lata po 300zl co 3
    miesiace ... a na dodatek nie cala kwote tylko jakies 12k-15k zl (wiec ciesz
    sie ze przynajmniej masz 40% kiedys tam do dostania)

    Oczywiscie od tego czasu moglo sie wiele zmienic :) a jako ze sie tym nie
    interesilem juz to moglo sie nawet zmienic ze w sadzie masz szanse
    wyszarpnac cos wiecej ...

    --
    pozdr Flashi