eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? › Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ?
    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ?
    Date: Mon, 18 Jan 2010 09:10:56 -0800 (PST)

    On 18 Sty, 15:45, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Na pewno nie jest zgodne z umową zawartą pomiędzy sklepowym a jego
    > rozliczeniowcem -- właścicielem terminala.
    > Może dałoby się jakoś podciągnąć pod to art. 12 ust. 1 ustawy o cenach
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<==

    Ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych art 8 i 9. W
    umowach miedzy bankiem a sklepem nie zawiera sie ograniczen kwotowych
    (bo po to przeciez sa platnosci bezgotowkowe zeby zaplacic 9,97 jak
    pani sklepikarka nie ma wydac 3 groszy). Artykul 9 mowi o tym kiedy
    NIE przyjac platnosci. Koszt operacji ponosi sklep bo to dla niego
    koszt poniesia przychodu i on to sobie odpisuje.

    Jesli masz karte Visa lub Mastercard to zglos to na infolinii.