eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? › Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ?
    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ?
    Date: Mon, 18 Jan 2010 17:24:00 +0100

    ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> pisze:

    > To zależy. Jeżeli masz na wywieszce cenę 100 zł, a przy płatności
    > karta okazuje się, że jednak towar kosztuje 102 zł, to klienta
    > obowiązuje cena 100 zł. Jeżeli z kolei masz podane dwie ceny - dla
    > płatności gotówką i kartą - to raczej nie ma w tym nic złego.

    A nie wystarczy *wyraźna* "wywieszka" np. przy kasie o opłatach za
    płacenie kartą? Jak rozumiem sklep nie ma żadnego prawnego obowiązku
    przyjmowania płatności kartą. Nie podejrzewam by istniał "zakaz wprost"
    takich dodatkowych opłat *o ile* nie są "ukrywane" a jasno i wyraźnie
    oznajmiane.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Żyj tak, aby znajomym zrobiło się nudno, gdy umrzesz.