  • 1. Data: 2005-09-03 04:25:42
    Temat: Dodatek stażowy.
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Witam,
    Mam do rozwiązania problem który, jak na razie,
    jest nierozwiązywalny.
    Pewna osoba pracuje w pierwszej firmie x lat.
    Otrzymuje tam x% dodatku stażowego.
    W chwili obecnej dodatkowo zatrudnia się na
    pół etatu drugiej firmie. Ta druga firma chętnie
    by płaciła "stażowe", ale pod warunkiem dostarczenia
    świadectwa/świadectw pracy które udokumentowały
    by ten staż.
    Problem w tym, że osoba ta te x lat pracuje w swojej
    pierwszej firmie i nie posiada żadnego świadectwa
    pracy.
    Czy w takiej sytuacji nie można czymś innym (zaświadczeniem?)
    udokumentować fakt posiadania x lat pracy aby uzyskać
    ten dodatek?
    Z góry dziękuję za wszelkie, ale rzeczowe odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Nie ma programów całkowicie idiotoodpornych."

  • 2. Data: 2005-09-03 04:51:34
    Temat: Re: Dodatek stażowy.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej_K. wrote:
> [...]
    > udokumentować fakt posiadania x lat pracy aby uzyskać
    > ten dodatek?
    > Z góry dziękuję za wszelkie, ale rzeczowe odpowiedzi.

    Otóż cały dowcip polega na tym, że nie można.
    Przerabiałem to parę lat temu.
    Chyba, że coś się w sprawie zmieniło, bo potem mnie to już nie interesowało.

  • 3. Data: 2005-09-03 05:46:31
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    swiadectwo pracy dostajesz jak odchodzisz, wiec to odpada, ale mozna
    sprobowac zaswiadczeniem i by szlo podobnie do swiadectwa, ze tatki a
    taki pan pracuje na umowe o prace, ze srednia pensja itd. ale pytanie
    kto ci takie cos zechce wystawic i czy to przyjma w nowej firmie

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 4. Data: 2005-09-03 07:17:57
    Od: "Joanna" <l...@a...net>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy w takiej sytuacji nie można czymś innym (zaświadczeniem?)
    > udokumentować fakt posiadania x lat pracy aby uzyskać

    Nie, tym bardziej, że pracując dodatkowo musisz na nowo nabywać prawa do
    dodatku z zatrudnienia dodatkowego, tzn, może zdarzyć sie,że na całym etacie
    masz już 11%, podejmujesz dodatkowo pół etatu i kadrowa liczy ci tylko staż
    z dodatkowego zatrudnienia i na połówce dostajesz np. 4% bo w swoim życiu
    pracowałeś na dodatkowym zatrudnieniu tylko 4 lata. Uff, chyba da sie to
    zrozumieć? jestem przed ranną kawą i myśli jeszcze leniwe...

    Pozdrawiam, Joanna
    Szczegółowe uregulowania powinny być w regulaminie pracy, mogą być
    korzystniejsze od ogólnych