  • 1. Data: 2005-09-02 21:26:23
    Temat: Odpowiedzialnosc za zawartosc strony internetowej
    Od: "Kornik" <b...@b...pl>

    Witam;
    Prowadze strone internetowa, oraz forum dyskusyjne; forum nie jest
    moderowane, wszelkie posty jakie zostaja wyslane, zostaja z automatu
    upublicznione.
    Mam w naglowku wpisane, ze nie biore odpowiedzialnosci za zamieszczane
    tresci.
    Na forum została obrazona osoba publiczna, jednoznacznie identyfikowana w
    spoleczenstwie; dodatkowo pojawily sie powazne grozby pod jej adresem
    (zakladam ze to szczeniecy glupi wybryk - ale to tylko moje zdanie - i wiem
    ze nie ma wplywu na na sprawe).
    Obrazona osoba zamierza podac sprawe do policji, adres IP oczywiscie
    posiadam i na wniosek policji moge udostepnic.
    Moje pytanie brzmi: Jaka odpowiedzialnosc czeka mnie za za powstala
    sytuacje, ze forum nie jest moderowane i pojawia sie na nim wszystko bez
    panowania nad tym.
    W dniu kiedy pojawil sie komentarz nie sprawdzalem zawartosci forum,
    swiadczyc o tym tez moga logi na serwerze, po pierwszej wizycie w sieci
    temat zostal usuniety.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-02 21:29:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kornik wrote:

    > Moje pytanie brzmi: Jaka odpowiedzialnosc czeka mnie za za powstala
    > sytuacje, ze forum nie jest moderowane i pojawia sie na nim wszystko bez
    > panowania nad tym.

    Taka sama, jak właściciela samochodu za wetknięte mu za wycieraczkę
    reklamówki 'panienek'.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-09-02 21:55:53
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dfag1r$a5k$1@atlantis.news.tpi.pl Kornik <b...@b...pl>
    pisze:

    > Moje pytanie brzmi: Jaka odpowiedzialnosc czeka mnie za za powstala
    > sytuacje, ze forum nie jest moderowane i pojawia sie na nim wszystko bez
    > panowania nad tym.
    Sądzę, że żadna, Spójrz na zawartość forów Onetu, Wybiórczej, WP i
    dziesiątków innych.
    Jeśli wystąpi wypowiedź zawierająca treść podlegającą ściganiu (z mocy prawa
    lub na wniosek) to "organy" mogą cię zobowiązać do podania IPków jako
    materiału dowodowego. Jeśli z powództwa cywilnego - to co najwyżej ktoś cię
    poprosi - możesz olać.
    BTW - czemu nie moderujesz forum? Pasują ci wypowiedzi czubów wszelakich?

    Jotte

  • 4. Data: 2005-09-02 22:24:45
    Od: "Kornik" <b...@b...pl>

    > Sądzę, że żadna, Spójrz na zawartość forów Onetu, Wybiórczej, WP i
    > dziesiątków innych.

    Przegladam tylko wybarcza, posty tam sa usuwane jesli nie sa zgodne z
    regulaminem.

    > BTW - czemu nie moderujesz forum? Pasują ci wypowiedzi czubów wszelakich?

    Popuscilem, poniewaz na poczatku wycinalem bezsensowne fragmenty i spotkalem
    sie z licznymi zarzutami cenzury itd... (choc tematy byly delikatnie mowiac
    debilne).
    Teraz nie mam watpliwosci, ze trzeba nad tym panowac; szkoda tylko ze odbylo
    sie to poprzez takie nieprzyzwoitosci.
    Caly problem "anonimowego" internetu dla gowniarzy i niespelnionych
    myslicieli, ktorym brakuje odwagi by sie podpisac - ale to juz ich
    zobowiazuje do sensownych wypowiedzi, wiec po co silic umysl.

    Pozdrawiam - Kornik

    Dziekuje za odpowiedzi, zakladam wiec, ze przy wspolpracy z policja nie
    spotkaja mnie przykre niespodzianki.

  • 5. Data: 2005-09-03 00:06:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kornik" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Nie [ponosisz odpowiedzialności za cudze publikacje.