  • 1. Data: 2005-09-02 22:16:06
    Temat: kupno sterydow anabolicznych
    Od: "Hallucinogen" <h...@p...onet.pl>

    Cześć!~
    Chciałem sie dowiedzieć czy mam problem :-). Gadałem z gościem z neta na
    czacie oferował sprzedaż sterydów a ja głupi sie skusiłem. Podał mi adres
    strony na której oferują to http://www.freewebs.com/taniesterydy/ wpłaciłem
    odpowiednia sumę pieniędzy na podane konto. Po czym gościu mnie poinformował
    ze jest z policji i zostanę oskarżony o próbę kupna sterydów anabolicznych
    za co grozi mi 4 lata i 10 tys grzywny. Co bardziej dziwne udało mi sie z
    nim dogadać i podobno jeżeli wpłacę 100zł to zapomina o sprawie. Mam w
    związku ze swoją głupotą pytanie. Czy za to ze próbowałem przez neta kupić
    sterydy grozi mi cos skoro nie otrzymałem nic czego oczekiwałem, a może po
    prostu ktoś robi sobie ze mnie jaja i naciąga naiwniaków takich jak ja.
    wyłudzając pieniądze. Pomocy!!!

    --
    Odpowiadając na mój adres email usuń słowo napisane dużymi literami.

  • 2. Data: 2005-09-02 22:21:04
    Temat: Re: kupno sterydow anabolicznych
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Nagraj z nim rozmowe, popros o numer konta, idz na policje
    i zrob z debilem porzadek.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-09-02 22:31:11
    Od: "Hallucinogen" <h...@p...onet.pl>

    rezist.com wrote:
    > Nagraj z nim rozmowe, popros o numer konta, idz na policje
    > i zrob z debilem porzadek.

    Numer konta jest na stronie http://www.freewebs.com/taniesterydy/ ale i tak
    trochę sie boje ze to może być policja wiec chciałem zapytać czy mi cos może
    za próbę kupna grozić ?

    --
    Odpowiadając na mój adres email usuń słowo napisane dużymi literami.

  • 4. Data: 2005-09-02 22:36:50
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Hallucinogen <dfajrp$9s6$1@news.onet.pl> Saturday 03 of September 2005 00:31

    > Numer konta jest na stronie http://www.freewebs.com/taniesterydy/ ale i
    > tak trochę sie boje ze to może być policja wiec chciałem zapytać czy mi
    > cos może za próbę kupna grozić ?

    I policja proponuje polubownie rozwiązać sprawę płacąć danemu
    funkcjonariuszowie 100 pln ;)

    --
    Rafał Maj

  • 5. Data: 2005-09-02 22:54:51
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    Dnia Sat, 3 Sep 2005 00:16:06 +0200, "Hallucinogen"
    <h...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >prostu ktoś robi sobie ze mnie jaja i naciąga naiwniaków takich jak ja.

    Wygląda że koleś z toba pogrywa, za 100zł "zapomina o sprawie" to jest
    wprost załosne, podaj nr konta i adres strony na policji że jest naciągacz
    (handlujący sterydami) oni powninni z nim zrobić porzadek.
    Poland is Mexico in Europe
    Kontakt ze mną: http://tinyurl.com/ckx5n zmień lp na pl

  • 6. Data: 2005-09-02 23:25:16
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Hallucinogen napisał(a):
    > Cześć!~
    > Chciałem sie dowiedzieć czy mam problem :-). Gadałem z gościem z neta na

    1. nie masz problemu
    2. gściowi się wydaje, że znalazł sposób na kasę
    3. siedzi (albo ma zawiasy) za szantaż, oszustwo(bo pewnie nie zamierzał
    nic wysyłać)
    4. to czy będzie ścigany zależy od ciebie i od tego, czy zamierzasz
    odzyskać zapłacone pieniądze.

    gnojek i tyle

    Pędź na policję. lubią takie sprawy bo są proste i skutecznie podnoszą
    statystykę. Poza tym czasy się zmieniają. Coraz więcej policjantów nie
    lubi gnojów. To cieszy

    MAc

  • 7. Data: 2005-09-03 00:04:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Hallucinogen" <h...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:dfajrp$9s6$1@news.onet.pl...

    Od razu możesz przyjąć za dogmat, że to nie Policja. Przede wszystkim
    policja by nie proponowała łapówki w zamian za zapomnienie o sprawie.
    Po drugie była by to prowokacja policyjna - w tym wydaniu żaden sąd by
    na to nie zezwolił.

    Poza tym ta strona jest dziwna. Po pierwsze gość nie pisze, w jaki
    sposób masz mu podać Twój adres. Pewnie w przelewie. Po drugie wpłata
    50% z góry śmierdzi mi niedotarciem towaru. Gość podaje numer GG, a
    nie podaje maila. Jakby nie podawał namiarów, to bym rozumiał, że
    utrudnia namierzenie. Ale GG równie łatwo namierzyć, jak maila.

    Po czwarte nie wiem skąd on te 4 lata wziął. Widziałem ustawach 1, 2,
    3 i 5 oraz wyżej. Nie przypominam sobie, by akurat w jakikowliek było
    4.

    Ogólnie moim zdaniem oszust. Również gorąco polecam wizytę na Policji.

  • 8. Data: 2005-09-03 00:45:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hallucinogen wrote:

    > Numer konta jest na stronie http://www.freewebs.com/taniesterydy/ ale i
    > tak trochę sie boje ze to może być policja wiec chciałem zapytać czy mi
    > cos może za próbę kupna grozić ?

    Nie da się ukryć, że jesteś żywym dowodem na negatywny wpływ 'pakowania'
    i sterydów na pracę centralnego układu nerwowego ;->

    PS: wpłać $10'000 na moje konto, bo jestem z policji, wszystko sobie
    zanotowałem i za próbę zakupu sterydów oraz próbe przekupienia tamtego
    policjanta dostaniesz 10 lat i milion złotych grzywny.

    PPS: aha - i jeszcze musisz kupić od mojej siostry Pałac Kultury.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 9. Data: 2005-09-03 01:02:20
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil

    > Od razu możesz przyjąć za dogmat, że to nie Policja. Przede
    > wszystkim policja by nie proponowała łapówki w zamian za
    > zapomnienie o sprawie.
    Jołmen!
    Już wieszcz Rosiewicz twierdził, ze ta cała drogówka to przebierańcy
    ;)))

    --
    pozdro, dla wyznawców rzeczywistosci alternatywnych
    poreba

  • 10. Data: 2005-09-03 09:58:48
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    heheh a potem bedzie mial wjazd na chate ponurych karkow ,i skonczy w
    ziemi:)

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344