  • 1. Data: 2005-07-26 17:19:11
    Temat: Dodatek dla samotnie wychowujacej matki - POMOCY!
    Od: Olek Olowski <o...@t...pl>

    Witam,

    Moja znajoma dostaje (jeszcze przez miesiac) ponad 700 zl na trojke
    dzieci jako samotna matka. WLasnie dowiedziala sie ze zostalo to
    zlikwidowane i troche sie zalamala...

    Czy jest jakas alternetywa aby jednak w jakis sposob pozyskac te srodki
    na dzieci???

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-26 17:38:34
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Uzytkownik "Olek Olowski" <o...@t...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zlikwidowane i troche sie zalamala...
    >
    > Czy jest jakas alternetywa aby jednak w jakis sposob pozyskac te srodki

    Za malo danych o co wlasciwie sie rozchodzi. Byc moze tylko o to, ze teraz
    sklada sie dokumenty nie do ZUS tylko do Osrodków Pomocy Spolecznej /chyba,
    ze w danej miejscowosci wladze upowaznily do wyplaty inna jednostke.
    Jesli znajoma ma rozwód i wyrok o alimenty, to powinna dostac, ale z tym
    musi zglosic sie jak najszybciej do Osrodka Pomocy / do konca lipca trzeba
    zlozyc dokumenty jesli chce, by we wrzesniu wyplacono jej swiadczenia/.

  • 3. Data: 2005-07-26 17:47:41
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Przeczytaj: http://www.zus.pl/swiadcze/zas005.htm

  • 4. Data: 2005-07-26 18:27:20
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tym musi zglosic sie jak najszybciej do Osrodka Pomocy / do konca
    > lipca trzeba zlozyc dokumenty jesli chce, by we wrzesniu wyplacono

    Dlaczego uczysz doić naród_ciebie_mnie_i_innych?
    Czy nie powinnaś podpowiedzieć, że w pierwszej
    kolejności *powinno się* "pozyskiwać środki na
    utrzymanie dzieci" - cytat Olka, od biologicznych
    rodziców, a społeczne środki to *ostateczność* !?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Wkładasz rękę pod sukienkę... ciśnienie rośnie, opór maleje."

  • 5. Data: 2005-07-26 19:23:31
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andrzej_K.
    > "Wkładasz rękę pod sukienkę... ciśnienie rośnie, opór maleje."
    Mam nadzieję jednak, że nowa ustawa choć w części odbierze to co państwo
    wypłaciło od osób, które niezbyt starają się, by łożyć na swoje dzieci.
    Sama niewiedza jak otrzymać świadczenie nie jest drogą, by rodzice bardziej
    przykładali się do utrzymywania swoich dzieci.
    Są różnego rodzaju naciągacze, ci myślę jeszcze najmniej nas ograbiają.