  • 1. Data: 2005-07-26 17:28:23
    Temat: "Bezstronny sędzia"
    Od: R De <r...@p...onet.pl>

    Czy może ktoś podpowiedzieć, jak złożyć zażalenie na sędziego
    bezstronnego inaczej? Do sądu, prezesa, czy do jakiegoś innego idioty ?

  • 2. Data: 2005-07-26 17:47:49
    Temat: Re: "Bezstronny sędzia"
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    R De napisał(a):
    > Czy może ktoś podpowiedzieć, jak złożyć zażalenie na sędziego
    > bezstronnego inaczej? Do sądu, prezesa, czy do jakiegoś innego idioty ?

    Niech zgadne. Przegrales sprawe ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-07-26 18:08:45
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Niech zgadne. Przegrales sprawe ?

    A w dodatku wszyscy to idioci poza nim;)

    --
    Pozdr
    Leszek

    Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post. Jeśli z prawa tego nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko Tobie.

  • 4. Data: 2005-07-26 18:59:25
    Od: admin <a...@i...com>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A w dodatku wszyscy to idioci poza nim;)

    Niech zgadne. Orzekal sedzia a nie lawnicy BEZ UDZIALU sedziego? Lawnicy
    ktorzy nie sa zamieszani w ukladziki sadowe?

  • 5. Data: 2005-07-26 20:05:23
    Od: poreba <d...@p...com>

    admin <a...@i...com> niebacznie popelnil

    ^ Chwalisz się.

    --
    pozdro
    poreba

  • 6. Data: 2005-07-26 20:15:59
    Od: R De <r...@p...onet.pl>

    Nie. Problem polega na tym, że każdy mój wniosek jest natychmiast
    uchylony, a wnioski drugiej strony sa oczywiście uwzględniane.

  • 7. Data: 2005-07-26 20:17:19
    Od: R De <r...@p...onet.pl>

    > A w dodatku wszyscy to idioci poza nim;)

    A dla czego wszyscy ? Przecież ja tak nie napisałem. Czego się czepiasz ?

  • 8. Data: 2005-07-26 20:20:37
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Jeszcze nie było orzeczenia.
    To dopiero początek.

  • 9. Data: 2005-07-26 20:24:14
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    R De:
    > A dla czego wszyscy ? Przecież ja tak nie napisałem. Czego się czepiasz ?

    Ja bym postawil na to: "Do sądu, prezesa, czy do jakiegoś innego idioty ?"
    Mogles sobie darowac. Poza tym, jesli kogos wyzywasz od idiotow, powinienes
    jeszcze bardziej zadbac o ortografie.
    Pozdr. Dulek

  • 10. Data: 2005-07-26 23:10:21
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jeszcze nie było orzeczenia.
    > To dopiero początek.

    Złóż wniosek o wyłączenie sędziego z podaniem przyczyn, jakie poddają w
    wątpliwość jego bezstronność.
    Potem możesz pisać do prezesa sądu o objęcie sprawy nadzorem

    JK