  • 1. Data: 2005-07-26 16:51:46
    Temat: znaki drogowe
    Od: "andrzej harwas" <d...@w...spam>

    Zupełnie nie mogę znaleźć aktu określającego kiedy zarządca drogi ma
    obowiązek umieszczenia znaku, np. ostry zakręt. Skończyłem na ustawie o
    drogach publicznych i samorządzie. Jakiś pomysł?

    andre

  • 2. Data: 2005-07-26 17:48:00
    Temat: Re: znaki drogowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "andrzej harwas" <d...@w...spam> napisał w wiadomości
    > Zupełnie nie mogę znaleźć aktu określającego kiedy zarządca drogi ma
    > obowiązek umieszczenia znaku, np. ostry zakręt. Skończyłem na ustawie
    > drogach publicznych i samorządzie. Jakiś pomysł?

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie
    szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz
    urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na
    drogach.