  • 11. Data: 2004-05-29 12:27:26
    Temat: Re: Do Arka,
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "poilkj" <u...@d...invalid> napisał(a)
    w news'ie: news:c99vch$ptk$2@inews.gazeta.pl

    > [...............]
    > ciebie to już całkiem popieprzyło.

    Przecież to była prowokacja. Przemek zrobił
    to celowo i z premedytacją. Innej odpowiedzi
    ze strony Arka nie można było się spodziewać. ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wszyscy myślą o sobie, a tylko ja myślę o mnie.

  • 12. Data: 2004-05-29 12:31:23
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Andrzej_K wrote:

> [...]
    >

    > Przecież to była prowokacja. Przemek zrobił
    > to celowo i z premedytacją. Innej odpowiedzi
    > ze strony Arka nie można było się spodziewać. ;-)

    wiem o tym, ale nie mogłem sobie darować.

  • 13. Data: 2004-05-29 13:53:48
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    j...@g...pl.nospam news:c98276$54u$1@news.onet.pl

    > Ten Arek to jakaś wyrocznia?

    Z wyrocznia (taka np. kaplanka z Grecjii starozytnej) ma duzo wspolnego.
    Mowi od rzeczy, slyszy glosy i jest chyba na chaju ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2004-05-29 15:36:05
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Oczywiście, że masz i oryginalny nośnik i oryginalny egzemplarz programu -
    w tym
    : przypadku Visual Studio .NET - który możesz ABSOLUTNIE LEGALNIE użytkować.
    :
    : Natomiast zgodzę się, że kupując taki egzemplarz nie masz licencji MOLP,
    natomiast
    : bez wątpienia masz legalny jeden egzemplarz programu i możliwość używania
    go.

    w celu komercyjnym?

    P.

  • 15. Data: 2004-05-29 20:18:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:
    [..]
    > w celu komercyjnym?

    Oczywiście.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 16. Data: 2004-05-29 20:52:57
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Sat, 29 May 2004 22:18:34 +0200, Arek <a...@e...net> napisał:

    > Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:
    > [..]
    >
    > Oczywiście.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Podstawa prawna? Tylko nie wciskaj mi tu znowu kitu, że kliknięcie przy
    instalacji "Akceptuję" to nie jest oświadczenie woli tylko zniewolenia.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 17. Data: 2004-05-29 20:54:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Falkenstein napisał:
    > Podstawa prawna? Tylko nie wciskaj mi tu znowu kitu, że kliknięcie przy
    > instalacji "Akceptuję" to nie jest oświadczenie woli tylko zniewolenia.

    Ustawa o prawach autorskich i pokrewnych - i wszystko na temat!

    pozdrawiam
    Arek

    p.s.
    Kliknięcie przy instalcji możesz sobie w dupciem wsadzić.

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 18. Data: 2004-05-29 21:26:05
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Sat, 29 May 2004 22:54:48 +0200, Arek <a...@e...net> napisał:

    > Ustawa o prawach autorskich i pokrewnych - i wszystko na temat!

    A konkretny artykuł?

    > p.s.
    > Kliknięcie przy instalcji możesz sobie w dupciem wsadzić.

    POzwolę sobie się z szanownym panem nie zgodzić.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 19. Data: 2004-05-30 00:16:23
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    P...@i...pl news:opr8r5tri673akwt@localhost

    > POzwolę sobie się z szanownym panem nie zgodzić.

    I Ty dales sobie nawinac makaron na uszy :( ?

    S,NMSP ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____, http://www.raf256.com/arnold/

    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )