  • Data: 2007-01-22 17:36:49
    Temat: Re: [Dłuższe] Kupiłam kradziony rower z komisu
    Od: "Anka" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na zdrowy rozsądek to rower powinien wrócić do niego, w końcu to on jest
    > prawowitym właścicielem, komis paserem i drugi właściciel (choć
    > nieświadomie) chyba też? - w końcu zakupił kradziony rower?
    >
    > Pani Anna pisała coś o okresie 4ro letnim - jakie to ma znaczenie dla tej
    > sprawy? Jeśli to Jej należy się rower to co w takim razie z pierwotnym
    > właścicielem? (nie jestem prawnikiem, po prostu pytam...)
    >
    > Sprawa interesuje mnie o tyle, że rok temu jakiś skur^H^H^H^H miły
    złodziej
    > zakosił mi rowery z piwnicy... Na zwrot ich nie liczę, ale odrobina wiedzy
> [...]

    Widzisz, za rower zapłaciłam ponad 500 zł - 4 lata temu. Dziś sam rower
    jest warty ułamek tej kwoty. Przez te 4 lata były wymieniane całe koła,
    kupiłam bagażnik+sakwy i chyba ze 3 razy nowe opony. Dziś oceniam, że dużo
    więcej warte są te częście, jakie kupiłam do tego roweru przez te ostatnie 4
    lata, niż sam rower.
    A pokrzywdzony sprzed 4 lat... uważam, że sąd powinien zobowiązać złodzieja
    do oddania pieniędzy. Tyle, ile ten rower był wart 4 lata temu.
    Pozdrawiam
    Anka