  • Data: 2007-01-22 19:05:40
    Temat: Re: [Dłuższe] Kupiłam kradziony rower z komisu
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cezar napisał(a):

    > Jesli sad przypisze oskaroznemu sprawstwo kradziezy, ktora to Ty bedziesz
    > pokrzywdzona to jednoczesnie nie moze znalezc zastosowania art. 231 kpk, bo
    > nie ma w takiej sytuacji watpliwosci co do tego komu wydac rzecz - jesne
    > jest to, ze pokrzywdzonemu (chyba inne osoby w tej sprawie nie pretenduja do
    > tego miana i jestes jedyna pokrzywdzona ? gdyby byl spor o to, to owszem 231
    > kpk trzeba by zastosowc i sprawa zwrotu by sie pociagnela dalej).

    Pokrzywdzonym będzie osoba której pierwotnie ukradziono rower, to ona
    będzie "wpisana" w zarzucie postawionym oskarżonemu i będącym podstawą
    postępowania karnego.
    W takiej sytuacji spór o własność będzie dość oczywisty: pierwotny
    właściciel (pokrzywdzony) czy osoba u której znaleziono rower (autorka
    wątku).

    --
    @2007 Johnson