  • Data: 2003-12-10 05:55:16
    Temat: Re: Dług Alimentacyjny
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał
    w wiadomości news:br5jag$88v$1@news.onet.pl

    > [.....................]
    > Udało mi się jedynie wynegocjować zejście z 50 do 30 .
    > Generalnie to efekt mojej głupoty , bo zamiast występować z
    > pozwem o obniżenie w momencie kiedy zmieniła się moja sytuacja ,
    > ja grzecznie płaciłem.

    Obydwoje rodziców ma *obowiązek* łożenia na
    utrzymanie dziecka. Zaskakujesz mnie tym iż
    uważasz, że 50 zł to za dużo na miesięczne
    utrzymanie. Dziwny to sąd który uznał, że
    za te 100 zł można zaspokoić potrzeby dziecka.
    (100 zł gdyż drugie 50 zł powinna łożyć matka)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) ...dochodzenie było utrudnione bo