  • Data: 2003-12-10 08:11:20
    Temat: Re: Dług Alimentacyjny
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał
    w wiadomości news:br6jcs$28v$1@news.onet.pl

    > [..................]
    > pisałem że sprawa była o podwyższenie ...
    > z ilu miała być ta podwyżka ?
    > z 15 złotych ?

    Jeśli tak było, to tak.

    > tzn ? kodeks rodzinny i opiekuńczy nie obowiązuje ?

    Właśnie obowiązuje. Chyba rozumiesz, że opieką
    jako taką nie nakarmisz_ubierzesz_wykształcisz
    dziecka?. Do tego są potrzebne, oprócz opieki,
    środki finansowe, a te mają obowiązek zapewnić
    obydwoje rodziców. (hehe, lub krewni w skrajnych
    przypadkach)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wszyscy myślą o sobie, a tylko ja myślę o mnie.