eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego piesi nie przechodzą równocześnie (sygnalizacja świetlna)? › Re: Dlaczego piesi nie przechodzą równocześnie (sygnalizacja świetlna)?
  • Data: 2011-07-06 00:35:53
    Temat: Re: Dlaczego piesi nie przechodzą równocześnie (sygnalizacja świetlna)?
    Od: "emeryt" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sytuacje takie maja miejsce np. w Czestochowie w okolicach Alei NMP.

    rozwiązanie o którym mówisz wydaje się bezpieczniejsze dla
    pieszych, ale stanowczo zmniejsza przepustowość i czas oczekiwania
    na światło.

    Nie wiem jak to może się sprawdzać w zatłoczonych miejscach, jednak
    z swojego doświadczenia wiem, że w miejscowościach o mniejszym natężeniu
    ruchu nie jest to zbyt dobre rozwiązanie. Pieszy musi bardzo długo
    czekać na światło, samochody nie mogą warunkowo skręcać nawet gdy brak
    pieszych - pomijam aspekt bezpieczeństwa.

    Pozdrawiam
    Emeryt