  • 41. Data: 2006-08-28 12:52:17
    Temat: Re: Dlaczego? Seria KRUK
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał

    > Wezwac na pismie do przedstawienia podstawy egzekucji

    Jakiej egzekucji? Oni poprosili klientkę o wsparcie finansowe a ona
    dobrowalnie czyni im darowiznę.

  • 42. Data: 2006-08-28 14:09:40
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Jakiej egzekucji? Oni poprosili klientkę o wsparcie finansowe a ona
    > dobrowalnie czyni im darowiznę.

    "On nie ukradl, on tylko wziun, a poza tym to byla darowizna bo cfaniaq
    wyr..... jelenia i tak byc powinno"... jesli doczekam sie wpisania tego w
    prawo polskie, to normalnie uciekam z tego kraju. A niestety coraz blizej,
    tak czuje.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 43. Data: 2006-08-28 15:09:45
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tiger napisał(a):

    > Wezwac na pismie do przedstawienia podstawy egzekucji wierzytelnosci w
    > terminie 14 dni. Jak nie przedstawia, albo przedstawia falszywa, to do
    > prokuratury, sprawa o oszustwo i tyle... I tylko pilnowac formulki "nie
    > przyslaliscie mi zadnego dowodu, ze macie podstawe do egzekucji
    > wierzytelnosci... macie potwierdzenie nadania/odbioru? nie? no to nie
    > przyslaliscie." Ofkors jesli nie przyslali niczego poleconym. Bo jak
    > przyslali, to moga usilowac sie wykrecic, ze "w tamtej kopercie bylo...".

    Dzięki! :-)

    Ona już im wysyłała listami poleconymi- 2 razy prośby (niestety) o
    przesłanie tych wierzytelności i ma na to kwitek z poczty. Przysłali jej
    tylko listem zwykłym informację ile spłaciła do tej pory i znowu podali
    tę kwotę na ponad 7000 zł. Dalej nie wyszczególnili czego to konkretnie
    dotyczy.
    Przesyłają te pisemka listami zwykłymi. Po każdej wpłacie raty koleżanki
    dzwoni do niej z tej firmy jakiś pracownik tylko po to, żeby
    poinformować, że wpłata wpłynęła i żeby koleżanka zaczęła więcej
    wpłacać. Normalnie nękają ją, ona przecież co miesiąc im wplaca na
    konto. Ostatnio jakaś baba (chyba nowa, bo tam pracownicy długo nie
    wytrzymują) zadzwoniła do niej o 7 rano, obudziła ją. Teraz jak ta osoba
    jeszcze raz do niej zadzwoni z samego rana to jej chyba wiązankę puści.
    Na wstępie każą sobie podawać swoją datę urodzenia w celu identyfikacji.
    Raz się koleżanka normalnie "wściekła", bo była akurat w autobusie,
    oczywiście zaraz wyłączyła telefon.

    Pozdrawiam,

    --
    Kaja

  • 44. Data: 2006-08-29 06:46:38
    Od: m...@g...com

    Kaja wrote:
    [...]
    > Na wstępie każą sobie podawać swoją datę urodzenia w celu identyfikacji.

    To niech najpierw poprosi o numer karty bibliotecznej swojej rozmówczyni,
    rozmiar obuwia i obwód w pasie. Oczywiście także w celu identyfikacji :)

    p. m.

  • 45. Data: 2006-09-01 22:07:44
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ecs7sj$ued$1@opal.futuro.pl...
    > Chyba w każdym banku podpisujesz umowę, że zezwalasz na wystwawienie
    > tytułu egzekucyjnego do iluś lat po zakończeniu umowy. Tak więc nie wiem
    > jak by tu liczyć termin przedawnienia.

    Tak jak zawsze, od terminu wymagalności.