  • 1. Data: 2007-10-11 08:34:12
    Temat: Dlaczego PPP?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Dlaczego Polacy powinni głosować tylko na Polską Partię Pracy. Bo jest to
    jedyna partia, która w przypadku dojścia do władzy natychmiast wycofa
    polskie wojska z Iraku i Afganistanu. Jest partią pacyfistyczną i
    prospołeczną. Nie zezwoliłaby na budowę w Polsce amerykańskiej bazy
    elementów tarczy antyrakietowej, a tym samym, oddaliłaby kolejną podległość
    RP amerykańskiemu okupantowi.

    Polska Partia Pracy obiecuje, że w przypadku wygrania wyborów podniesie
    płace minimalne do poziomu 2.500 zł. i nie zezwoli więcej na to, żeby Polacy
    byli niewolnikami we własnym kraju. Wyrażają oni tym samym mój i wielu
    Polaków pogląd, że nakazywanie Polakom podejmowania pracy w blaszanych
    łagrach za 1000 zł. jest współczesnym niewolnictwem Polaków. Partia ta
    przeciwstawia się stanowczo żołdackim postawom reżimu PiS, PO i LiDu.

    boukun

  • 2. Data: 2007-10-11 08:45:11
    Temat: Re: Dlaczego PPP?
    Od: c...@p...onet.pl

    > Polska Partia Pracy obiecuje, że w przypadku wygrania wyborów podniesie
    > płace minimalne do poziomu 2.500 zł
    . i nie zezwoli więcej na to, żeby Polacy
    > byli niewolnikami we własnym kraju.

    ja rejestruje Polska Partię Popierdo.......

    niniejszym deklaruję, że w przypadku wygrania wyborów podniosę płacę
    mimalna do 2900zł.

    Nie bądzcie niewolnikami we własnym kraju za 2500zł !!!

    pozdrawiam myślących.

    Celuloz

  • 3. Data: 2007-10-11 08:47:22
    Temat: Re: Dlaczego nie PPP?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Proponuje od razu do 6000 zł i to netto, po co się rozdrabniac.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2007-10-11 08:57:57
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Proponuje od razu do 6000 zł i to netto, po co się rozdrabniac.
    > JaC

    To nie jest kontrargument i nie zagłuszy krzywdy, jaką reżim PiSu, PO i LiDu
    wyrządza od lat zniewolonym Polakom.

    boukun

  • 5. Data: 2007-10-11 09:42:59
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    boukun pisze:

    > To nie jest kontrargument i nie zagłuszy krzywdy, jaką reżim PiSu, PO i LiDu
    > wyrządza od lat zniewolonym Polakom.

    a wy chcecie być następnymi??

  • 6. Data: 2007-10-11 10:46:41
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a wy chcecie być następnymi

    Nie karm !

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2007-10-11 10:53:21
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a wy chcecie być następnymi??

    To też nie jest kontrargument. Kiedyś za moim bratem, jak chciał
    zorganizować referendum w jeleniej Górze o odwołanie rady miasta, ta rada i
    prezydent wysłali na ulice jeleniogórskie samochód z megafonem i nadawali do
    ludzi, że Niedźwiecki chce waszymi głosami zapewnić dla siebie i swojej
    rodziny koryto. Głupi naród nie słuchał wyraźnie co się do niego mówi, bo
    ani mój brat, ani ja teraz nigdzie nie kandydujemy. A władza ujawniła o co
    jej chodzi.

    boukun

  • 8. Data: 2007-10-11 11:21:36
    Od: Rolli <r...@p...fm>

    On 11 Paź, 12:53, "boukun" <b...@n...pl> wrote:

> [...]
    > ani mój brat, ani ja teraz nigdzie nie kandydujemy. A władza ujawniła o co

    Przede wszystkim, wszystkie systemy socjalne opieraja sie na
    redystrybucji. Najpierw trzeba zabrac, zeby potem laskawie oddac.
    Bardzo czesto oddaje sie nie tym, co tak na prawde potrzebuja. I
    zawsze redystrybucja kosztuje. Trzeba przeciez zatrudnic ludzi (was -
    PPP?), aby kosztem ludzi (w Polsce niezamoznych przeciez) nie robili
    niczego innego, jak przerzucali nasze pieniadze.

    Praktyka dodatkowo pokazuje, ze pokusa uszczkniecia sobie czegos z
    tego tortu jest na tyle silna, ze nie moga sie jej oprzec ludzie z
    zadnej ze stron sceny politycznej. Wobec tego tym wiecej srodkow ginie
    bezpowrotnie.

    Zatem ludzie pracujacy w sferze budzetowej w ogromnej wiekszosci
    PRZEJADAJA to co ludzie pracujacy w sektorze przedsiebiorstw ciezko
    wypracuja. Notabene, czesto bywaja oni wrzodem spoleczenstwa,
    utrudniajac swoimi absurdalnymi decyzjami (nie twierdze ze wszystkimi)
    zycie. Przyklad - przepisy dotyczace zameldowania w Polsce, ale to juz
    temat na osobna dyskusje, jak sadze.

    Oprocz tego, ludziom obiecuje sie zlote gory zatajajac fakt, ze bedzie
    ich to slono kosztowac. Szacunkowo z pensji przecietnego Kowalskiego
    kradnie sie w majestacie prawa 70..90% pieniedzy. Skladaja sie na to
    podatki bezposrednie oraz te ukryte w postaci VAT, akcyzy (+ VAT!!),
    przywileje dla roznych grup spolecznych (!), ZUS (biada tym ktorzy
    dozyja emerytury, chociaz nie jest moja intencja teraz wszczynanie
    dyskusji, bo temat nie jest latwy), oplaty roznej masci. Zatem, na
    swoje wydatki obywatel ma praktycznie kieszonkowe.

    Oczywiscie, ze niektore z tych kosztow musimy ponosic - chociazby
    sluzba zdrowia. Jednak sposob redystrybucji w chwili obecnej jest
    fatalny (takze w sluzbie zdrowia).

    Reasumujac. Socjalizm wyniszcza ludzi. Tylko liberalna polityka
    pozwolic moze ludziom rozwinac skrzydla. Liberalizm, ktory tak bardzo
    jest teraz krytykowany, oznacza wolnosc w (niemal) kazdej dziedzinie
    (zwlaszcza gospodarczej), a nie jak wiekszosc mylnie to wolnosc
    moralna. Wszelkie skrajnosci prowadzily zawsze do wybuchow. A juz
    zwlaszcza socjalizm wiele zlego zrobil w swiecie (Hitler, Stalin - to
    tylko najjaskrawsze i najbardziej kojarzone opomniki).

  • 9. Data: 2007-10-11 13:58:42
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Rolli" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    zwlaszcza socjalizm wiele zlego zrobil w swiecie (Hitler, Stalin - to
    tylko najjaskrawsze i najbardziej kojarzone opomniki).

    Oszczędności wynikałyby z wyrzucenia na śmietnik liberałów jak prezydent i
    premier Kaczyńscy, którzy ze swoja administracja przejadają cały niemal
    budżet. A należałoby ich teraz zagonic do blaszanych obozów pracy za 1000
    zł.

    boukun