  • 1. Data: 2007-10-11 05:42:13
    Temat: naruszenie miru domowego
    Od: "Luke Filewalker" <r...@c...pl>

    do pytania zainspirowalo mnie wczorajsze ostateczne rozwiazanie kwestii
    betanek :)
    czy prokuratura prawidlowo kwalifikowala ich dzialania, jako naruszenie miru
    domowego. jakos ubzduralo mi sie, ze naruszenie miru domowego to tylko
    dzialania o charakterze inwazyjnym ... z zewnatrz do wewnatrz ... a tu sie
    okazuje,
    ze takze prawny posiadacz lokalu, ktory w pewnym momencie stal sie
    bezprawnym
    jest rowniez naruszycielem miru domowego ... stad moje pytanie - czy mozna
    stosowac przepisy o naruszeniu miru domowego np. do najemcy, ktory prawnie
    wszedl w posiadanie lokalu ale potem przestal placic lub innych tego typu
    sytuacji ?

  • 2. Data: 2007-10-11 05:50:02
    Temat: Re: naruszenie miru domowego
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.10.2007 Luke Filewalker <r...@c...pl> napisał/a:
> [...]
    > okazuje,
    > ze takze prawny posiadacz lokalu, ktory w pewnym momencie stal sie

    Wyborcza zdaje się podała, że ten zarzut postawiono tylko panu
    Franciszkanowi i że musiano go skuć. Mogę sobie wyobrażić, że wyprowadzono
    go lub sam wyszedł a potem się wrócił i wdarł do środka. I mamy już
    naruszenie miru.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-10-11 05:54:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Luke Filewalker pisze:

> [...]
    > bezprawnym
    > jest rowniez naruszycielem miru domowego ... stad moje pytanie

    Prokuratura dobrze zakwalifikowała, zwłaszcza w sytuacji gdy był wyrok
    eksmisyjny bez prawa do lokalu socjalnego.

> [...]
    prawnie
    > wszedl w posiadanie lokalu ale potem przestal placic lub innych tego typu

    Nie można, bo niepłacenie czynszu nie rozwiązuje umowy najmu.

    Ale po wypowiedzeniu umowy najmu można by dyskutować z uwagi na pewne
    uregulowania ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów.
    Według mnie do czasu orzeczenia o prawie lub braku prawa do lokalu
    socjalnego - w przypadku lokali mieszkalnych - to raczej nie ma
    przestępstwa.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 4. Data: 2007-10-11 06:04:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Debowski pisze:

> [...]
    > Franciszkanowi i że musiano go skuć. Mogę sobie wyobrażić, że wyprowadzono
    > go lub sam wyszedł a potem się wrócił i wdarł do środka. I mamy już

    Wdarcie się to tylko jeden ze sposobów popełnienia tego przestępstwa.
    A poza tym "wedrzeć" to się on mógł dużo wcześniej.

  • 5. Data: 2007-10-11 08:30:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Wdarcie się to tylko jeden ze sposobów popełnienia tego przestępstwa.

    i dlatego tyle osob klaska na pomysl tzw obrony koniecznej ziobry

    zapraszam kolege, po 30 minutach mowie
    -"wyp."
    -"co?"
    -"wypierdalaaj stad"
    -"ale czemu, o co chodzi pogadajmy"
    "wypierdalaj"

    i mamy naruszenie miru gdyz nie opuszcza domu mimo braku zgody na
    przrbywanie w nim, tak jak przy ocenie odpowiedzilanosci karnej zapewne
    by ze wzgledu na niska szkodliwosc nie bylo przestepstwa tak w przypadku
    obrony mamy do czynienia z zamachem bezprawnym i mozemy podjac - po
    extra nowelizacji - srodki jakie uznamy za stosowane, np obrone miru
    przezz wyprowadzenie kumpla za pomoca siekiery.
    Mozna wszystko nagrac kamera by w razie czego byl dowod niewinnosci -
    mamy mordesrwto doskonale.

    P.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s