eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Dlaczego KOD nie wywiesza napisu "Konstytucja" na ambasadzie USA? › Re: Dlaczego KOD nie wywiesza napisu "Konstytucja" na ambasadzie USA?
    From: "Pajdak" <c...@k...to>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dlaczego KOD nie wywiesza napisu "Konstytucja" na ambasadzie USA?
    Date: Tue, 7 Aug 2018 11:16:38 +0200

    pajac "A. Filip" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:anfi+7ktnlsnxvf-i872@wp.eu...

    > Czy ty jesteś za durny

    Gdzie mi do ciebie pajacu! ;-)))

    > żeby zrozumieć że w Starych Kiejkutach USA/CIA

    Pokomibinuj sobie z Guantanamo, może coś zrozumiesz.

    > wsadziło sobie konstytucje RP3 do obsranej dupy?

    Nie zaglądałem w ich tyłek i nie wiem czy mają "obsraną dupę".
    Najwyraźniej to twoje ulubione zajęcie i cię chyba rajcuje, co"?

    Nie masz innego tematu więc zapychasz jakimiś "obsranymi dupami" problem
    łamania konstytucji przez twoich ulubieńców.

    CL