  • Data: 2003-10-31 13:47:00
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ivan napisał:
    > Źle opisałem. Program do obsługi modemu (łącznie ze sterownikami),
    > opisany jako samorozpakowujące się archiwum (***.exe). Po
    > zainstalowaniu nie pokazuje (w windowsowym okienku) z jakim numerem
    > łączy i wyłącza głośnik modemu. Łączący "normalnie" z siecią.

    pomyliłeś chyba dialer z jakimś onet konektem.. dlaczego? wyjasnie
    ponizej...

    > Przysłać Ci biling?
    > ( dla informacji:
    > połączenie 1. - 10sek - 2 imp - 0,58zł
    > połączenie 2. - 42sek - 8 imp - 2,32zł
    > razem: 2,90 (netto) )

    nie ma takiej taryfy audioteksowej, ktora w 42 sekundy skasuje za 8
    impulsow :) W ogole w TPSA nie ma takiej taryfy. Natomiast to co
    pokazujesz, to 2,32 / 8 = 0,29 - czyli cena netto jednego impulsu
    połączenia lokalnego w TPSA. Jedyne, co sie nie zgadza, to czas - to
    jest jakaś bzdura, bo w Polsce jednostki są taryfikowane co minute, co 3
    minuty lub co 6 minut. Jedyny wyjątek to pay per call, czyli ostatnia
    taryfa audioteksowa, za 9,91 zł (płatne jednorazowo niezaleznie od czasu
    połączenia - który jest ograniczony do bodajze 15 minut, po tym czasie
    nastepuje rozlaczenie). Ktos musial Cie wprowadzic w blad :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl