  • Data: 2003-10-29 23:46:58
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: "matoosalem" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bardzo słusznie
    > zamówił i zrealizował uslugę, teraz niech płaci

    a niby gdzie jest dowod tego zamowienia?? niby podpis elektroniczny???

    > "przypadkowo" dialer raczej nie mógł sie wkraść, wyjaśniałem to (i nie
    > tylko ja) już kilkadziesiąt razy tu, na grupie

    > to numery rozrywkowe, w tym - taryfa 5, do połączenia z internetem

    nie tylko strony pornograficzne zawieraja dialery, chocby wiele linkow
    podawanych na newsach zawiera dialery, choc (...) tam mozna zobaczyc

    > było, kilkaset (jeśli nie kilka tysięcy), z czego wygrane może 2 czy 3

    czyli sasiad ma 99,9... szans na wygrana, zgodnie z tym co piszesz ponizej, ze
    sprawa wygrana to sprawa wygrana przez abonenta

    > jest, dlatego nie ma możliwości, aby doszło do takiej sytuacji
    > szczególnie, że TPSA bardzo tego przestrzega i kontroluje wszystkie
    > dialery...

    > mam nadzieje, w koncu TPSA naleza sie pieniadze za wykonana usluge

    > to akurat nie ma nic do rzeczy, bo sąd moze zakwestionować przepisanie
    > majątku i nic mu to nie da

    ale jesli sprzeda dom mnie (jako osobie bezstronnej) i kase "przepije" albo
    dobrze ulokuje (czyli np na moje konto) to mu moga napsikac

    > sąsiad-koniował zapłaci w ten czy w inny sposób - zabiorą mu samochód
    > albo pójdzie siedzieć do momentu, aż spłaci..

    to by pol Polski siedzialo za nie placenie czynszu, a druga polowa za nie
    zaplacone mandaty, podatki (naleznosci na rzecz panstwa maja o wiele wyzsza
    range niz pseudonaleznosci jakiejs prywatnej firmy jaka jest tepsa)...