    From: "Rymasz" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Date: Wed, 17 Nov 2004 11:28:50 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@bumelant.toya.net.pl
    <s...@l...eu.org> <cnd2ll$6c7$2@news2.ipartners.pl>
    <s...@l...eu.org> <cnd6a3$8fu$3@news2.ipartners.pl>
    <s...@l...eu.org> <cnd828$9r5$2@news2.ipartners.pl>
    <cnd8fh$llv$1@news.onet.pl> <cndc61$cne$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@l...eu.org> <cnddqp$d45$6@news2.ipartners.pl>
    <s...@l...eu.org> <cndet6$e3k$1@news2.ipartners.pl>
    <cndfmi$al8$1@news.onet.pl> <cndlhq$hn1$2@news2.ipartners.pl>
    <cndoq3$ac4$1@news.onet.pl> <cndrpm$3kb$1@inews.gazeta.pl>
    <cndsdk$co5$1@news.onet.pl> <cndtq6$e2u$1@inews.gazeta.pl>
    <cne3vc$c7d$1@news.onet.pl> <cne8in$cor$1@inews.gazeta.pl>

    "Maciej Bebenek" <m...@u...org> wrote in message
    news:cne8in$cor$1@inews.gazeta.pl...

    > Żartujesz, prawda?

    Uhm :)

    > To określ, jaki powinien byc poziom ubezwłasnowolnienia Polaka. Tylko
    > 0700? A co z połaczeniami na Wyspę Cooka? Też? A do Niemiec? Komórki??
    >
    > Na samych lokalnych mozna miesięcznie wykręcić przynajmniej 4 tysiące zł.
    > A na połaczeniach z biurem numerów jeszcze więcej...

    Jedyny minus. Nie chce na sile wymyslac rozwiazan, ale moze zatem na wzor
    Idei powstalaby TPSA Mix - okreslasz ile miesiecznie max wydzwonisz, a jak
    chcesz wiecej to karty doladowujace :) Nie wiem czy infrastruktura na to
    pozwala,
    ale mysle ze operator bedzie bardzo chetny ;)) Tak czy siak rozumiem, ze
    granica
    przyciecia moze byc ciezka do ustalenia. Mimo to, ja nie czulbym sie
    pokrzywdzony jakbym mial swiadomosc dlaczego i jakie polaczenia mam
    domyslnie
    zablokowane. Podobnie jest ze spamem - moje komercyjne konto wycina mejle
    po kraju pochodzenia + z 'popularnych serwerow' i jakos bardzo przykro mi z
    tego
    powodu nie jest. (myslalem, ze tak jest domyslnie, ale nie, co i tak nie
    zmienia
    mojego przekonania). Inny problem to rzeczywiscie koszta moglyby sie
    znacznie inaczej rozlozyc i kazdy placilby wiecej za to samo w sumie.
    Ale placilby za swoje i mial pewnosc czego moze sie spodziewac.

    > W te stronę dążymy. ALe i tak za wizyty na strnach XXX jakoś trzeba będzie
    > płacić ;-)
    >
    > M.

    Jesli tylko automagicznie nie beda obciazane konta bankowe to moze bedzie
    spokoj :) Choc pewnie i tak znajdzie sie odpowiednie rozwiazanie
    wykorzystujace
    nowopowstale udogodnienia.

    Pozdrawiam,
    Rymasz