  • Data: 2004-11-17 13:26:39
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17 lis o godzinie 13:45, na pl.soc.prawo, Boguslaw Szostak
    napisał(a):

    > Otoz NIEPRAWDA..
    > TP SA nie naliczyla oplat za uslugi wykonane za posrednictwem jej lacz
    > przez NOM..

    To zupełnie inny temat, i to dla ekonomistów, prawników z górnej półki co
    tam narobiono wtedy.

    > I uwaza Pan, ze debili okradac wolno ?

    Nie uważam tak.
    Ale tez nie uważam że TP S.A. ma ponosić straty z powodu niewiedzy, albo
    celowego działania /bo tacy też się znajdą/ osób ... powiedzmy to mało
    rozgarniętych.

    > Spolka nie instaluje..
    > OFERUJE USLUGE i klient z niej korzysta.

    Bo to jest zapisane w jej statucie!!
    Ma działać na dobro samej sobie poprzez świadczenie usług dla klientów.
    Klient inicjuje połączenie - klient płaci.

    > Znaczy tepych okradac mozna - tak ?

    Pisałem wyżej na ten temat.

    > Jesli korzysta bo go oszukano, powinien placic oszust i jego wspolnicy.

    To ma ich /oszustów/ "szukać" TP S.A. czy tez poszkodowany? Celem
    działalności TP S.A. jest świadczenie ......... a nie łapanie cwaniaków i
    oszustów. Klient ma tak korzystać ze stacji by nie narażać się na 'danie
    złapania sie w sidła oszusta'

    > Tak.. Istniene "nieuwaznych", "debili" nie zwalnia z odpowiedzialnosci
    > za oszustwa, wyludzenia..

    > Proponuje, by TP SA oferowala wdzwaniany internet na drogie linie TYLKO TYM,
    > ktorzy sa tegoswiadomi.

    Od wieków istnieją blokady na wszelkiej maści połączenia wychodzące - więc
    skończ pieprzyć że to wina TP S.A. że dzieciak, czy tez pijany mężuś
    wydzwaniał z qmplami przy kielichu na party-line a żonie powiedział że to
    dialer ......

    > Z tego, ze realizuje WYLUDZONE polaczenie..

    A kto wyłudził to połączenie? Na pewno nie TP S.A.
    Powstało ono z jakiej przyczyny? ..... Z powodu wybrania odpowiedniego
    numeru ze stacji abonenckiej danego klienta......

    > Czego nie rozumiesz ?
    > Chodzi o to, ze jesli za posrednictwem TP SA ktos kogos oszuka,
    > to TP SA
    > nie powinna sciagac z oszukanego pieniedzy i placic oszustowi..

    A taki przykład może Cię trochę rozrusza:
    - pracujesz na umowe o pracę, otrzymujesz pensje do 'ręki' .... idziesz
    sobie do domku, a że przechodzisz obok targu a tam akurat tłumek się zebrał
    i okrzyki radości, salwy śmiechu i euforii .....
    Podchodzisz bliżej i widzisz że grają w 3 karty .... cholera - to takie
    proste sobie myślisz ... zagram, wygram ze 6tysięcy i pójdę do domu ....
    Obstawiasz, podnosisz kartę .... o ku...a - nie ta karta!!! jestem pewnie
    że to powinna być TA karta ..... Próbujesz drugi raz..... i obstawisz
    ostatni swój tysiąc .... Ku...a mać - PRZEGRAŁEM!!!!!!!!!

    Co teraz robić ??
    A cholera w końcu skoro z pensją którą wypłacił mi pracodawca nie dotarłem
    do domu, to niech mi ja wypłaci jeszcze raz!! Niech on szuka tych co
    orżnęli mnie w 3 karty na targowisku .....

    Staram się naświetlić to że TP S.A. nie jest w tych sprawach stroną która
    miałaby podstawy by nie naliczać za połączenia i swoim nakładem szukac
    oszustów - ba jakich oszustów?? Przecież jako-tako TP S.A. nie została
    oszukana.
    To po prostu klient dał się zrobić w bambuko - jego brocha!!!

    > Ano taka jak pomiedzy wypelnieniem zamowienia,
    > a wejsciem na jedna z klepek na na parkiecie sklepu - ze skutkiem zamowienia

    O widzisz!!
    Czy z tego tytułu producent klepek którymi wyłożona podłogę w sklepie ma
    płacić za coś czego nie zamówił, nie zrobił?
    /Pomijając wogóle Twoje przykładowe zamówienie poprzez nadepnięcie na
    klepkę ;)/

    BTW: wiesz że poprzez kliknięcie w obrazek nie łączysz się z żadnym jakimś
    tam numerkiem na seszelach - prawda?

    --
    Herbi
    17-11-2004 14:26:01