  • Data: 2004-11-17 13:42:55
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi pisze:

    > To zupełnie inny temat, i to dla ekonomistów, prawników z górnej półki co
    > tam narobiono wtedy.

    Dla mnie nie inny..
    Dla mnie to dowod,ze jakTP SA chce, to potrafi..

    > Nie uważam tak.
    > Ale tez nie uważam że TP S.A. ma ponosić straty z powodu niewiedzy, albo
    > celowego działania /bo tacy też się znajdą/ osób ... powiedzmy to mało
    > rozgarniętych.

    Jak TP SA chce, to potrafi.
    Nie powinna ponosic strat ale tez nie powinna czerpac z oszukiwania
    "malo rozgarnietych" korzysci..

    > Bo to jest zapisane w jej statucie!!
    > Ma działać na dobro samej sobie poprzez świadczenie usług dla klientów.
    > Klient inicjuje połączenie - klient płaci.

    Tylko ze mamy "nowa jakosc"
    klient "inicjuje polaczenie" i placi -z a zainicjowanie polaczenie..
    Korzysta z lacza TP SA do komputera TP SA...
    I "nowa jakosc" polega na tym, ze w wuniku tej uslugi jest automatycznie
    przelaczany na inne polaczenie..
    Prawda ze to nwa jakosc ?

    > Pisałem wyżej na ten temat.

    Wiec dojdzmy da jakichs wspolnych wnioskow..
    jak to z ty okradaniem tepych ?

    > To ma ich /oszustów/ "szukać" TP S.A. czy tez poszkodowany?

    A kto CHE PIENIADZE i ZA CO ?

    Jak"poszkodowany" ma szukac, jesli TP SA kryje DOMNIEMANEGO oszusta
    zaslaniajac sie umowami

    > Celem
    > działalności TP S.A. jest świadczenie ......... a nie łapanie cwaniaków i
    > oszustów. Klient ma tak korzystać ze stacji by nie narażać się na 'danie
    > złapania sie w sidła oszusta'

    Ale celem niejest zciaganie haraczu DLA OSZUSTOW
    i branie od tego prowizji..

    > Od wieków istnieją blokady na wszelkiej maści połączenia wychodzące - więc
    > skończ pieprzyć że to wina TP S.A. że dzieciak, czy tez pijany mężuś
    > wydzwaniał z qmplami przy kielichu na party-line a żonie powiedział że to
    > dialer ......

    > A kto wyłudził to połączenie? Na pewno nie TP S.A.
    > Powstało ono z jakiej przyczyny? ..... Z powodu wybrania odpowiedniego
    > numeru ze stacji abonenckiej danego klienta......

    Powstalo z tej przyczyny ze TAKA umowe wlasnie ma TP SA z oszustem
    (jakna razie rzekomym)

> [...]
    > Podchodzisz bliżej i widzisz że grają w 3 karty .... cholera - to takie
    > proste sobie myślisz ... zagram, wygram ze 6tysięcy i pójdę do domu ....
    > Obstawiasz, podnosisz kartę .... o ku...a - nie ta karta!!! jestem pewnie
    > że to powinna być TA karta ..... Próbujesz drugi raz..... i obstawisz
    > ostatni swój tysiąc .... Ku...a mać - PRZEGRAŁEM!!!!!!!!!
    >
    > Co teraz robić ??
    > A cholera w końcu skoro z pensją którą wypłacił mi pracodawca nie dotarłem
    > do domu, to niech mi ja wypłaci jeszcze raz!! Niech on szuka tych co
    > orżnęli mnie w 3 karty na targowisku .....

    NIe przesadzasz ?

    Jeszcze raz..
    KTO domaga sie pieniedzy ?

    WG mnie TP SA...

    ZA CO ?
    Za usluge KTOREJ NIE SWIADCZY ?

    > Staram się naświetlić to że TP S.A. nie jest w tych sprawach stroną która
    > miałaby podstawy by nie naliczać za połączenia i swoim nakładem szukac
    > oszustów - ba jakich oszustów?? Przecież jako-tako TP S.A. nie została
    > oszukana.
    > To po prostu klient dał się zrobić w bambuko - jego brocha!!!

    > O widzisz!!
    > Czy z tego tytułu producent klepek którymi wyłożona podłogę w sklepie ma
    > płacić za coś czego nie zamówił, nie zrobił?

    A kto zada oplaty ?

    Boguslaw