  • Data: 2004-11-17 11:01:19
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: "Rymasz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> wrote in message
    news:opshlps3z4mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Przeczytałem całą dyskusję i nie bardzo rozumiem o co niektórym
    > dyskutantom chodzi. Dla mnie sprawa jest prosta.

    Ja to widze tak: ide do sklepu, chce kupic maslo. Decyduje sie na jakies,
    a tu mi wpada za pierwszym razem do koszyka cala grupa masel i musze
    rezygnowac z pozostalych, a za drugim razem to samo gdy wykladam towar
    na kase. Troche absurdalne porownanie (ciezko wogole jakies adekwatne
    dobrac), ale dla mnie rozsadnym i bezproblemowym bylby scenariusz gdzie
    place za to za co faktycznie chce i swiadomie wybralem, a nie za to jak
    komus
    uda sie mnie wydupczyc. Chce wdzwaniany internet za ~0,29 netto i chce sie
    spodziewac, ze tyle zaplace, a nie uwazac na kazdym kroku czy cos zlego mnie
    nie spotka. Moze to jest zle myslenie, niepraktyczne, niepoprawne itp., do
    tego
    zycie w wielu swych dziedzinach takie wlasnie jest, ze zastawia pulapki i
    trzeba
    sie orientowac, ale czyz nie piekniej by bylo, jakby zasady byly jasne i
    fair? :))

    Sprawa jest o tyle trudna, ze dotyczy powszechnej uslugi i jest mozliwosc
    "utraty"
    sporych pieniedzy. Nic innego na jednostki taryfikacyjne, co mi przychodzi
    do
    glowy, nie dopuszcza takiej mozliwosci (pewnie ze wzgledu na swoja nature).
    Stad pewnie nie placimy prepaid'owo za prad, wode czy gaz. Komorki
    (jeszcze?)
    nie dopuszczaja pokretnych przekierowan (co innego niepowolana osoba, ale
    mozna w miare szybko zareagowac). Troche inaczej, ale tez dobrze: kablowka,
    wybierasz konkretny pakiet, a nie wszystkie mozliwe kanaly z ktorych po np.
    miesiacu wyraznie rezygnujesz. Itp. Itd.

    > Połączenie wykonano i nalezy za nie zapłacić. A zgodnie z umową winien za
    > nie zapłacić abonent. Koniec, kropka. A jeżeli uważa, że został oszukany
    > niech sciga tego, kto go oszukał, i nie jest to telekomunikacja, która
    > jest tylko dostawcą usług.
    > --
    > Falkenstein
    > Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

    Prawnie OK. Swiadomy uzytkownik wie (mniej wiecej, bo czy ktos mi w nocy
    w piwnicy sie nie podlaczy tego nie wiem) jak sie w miare pozabezpieczac.
    Nieswiadomy moze miec spore problemy finansowe.
    Moze mam jakis skrajny poglad i urojony problem widze, bo tak jak jest
    w rzeczywistosci jest generalnie dobrze. Raczej mnie nie dotyczy, ale mimo
    blokad i internetu w kablowce, wiem ze mozliwa jednak jest sytuacja, ze
    przyjdzie mi toczyc zaciete boje o rachunki, jak ktos sie wepnie w kable.

    A tak to ludzie mieliby spokoj i operator mialby spokoj. Tylko, ze temu
    ostatniemu
    to jest mocno nie na reke. Nic nikomu nie jest ograniczane. Nikt nie jest
    "ubezwlasnowolniony". Na wstepie wybiera co oczekuje (zgodnie ze swoim
    stanem uswiadomomienia pewnych spraw). Ma dostep do wszystkiego na
    zyczenie, lacznie z wysokoplatnymi numerami w trybie 24/7. Ale tylko jesli
    wyrazi na to zgode.

    Pozdrawiam,
    Rymasz