    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Darmowa służba zdrowia
    Date: Fri, 11 Jun 2010 19:10:01 +0200

    Wojciech Bancer pisze:

    > Owszem. Ale nie sądzisz, że po jego wyeliminowaniu nagle by Ci podatki
    > spadły, co nie? Są dochody nieobjęte NFZtem i tam jakoś nie widzę
    > obniżenia podatku. :)

    Co zmienimy taktykę? Nie sądzę, bo nie jestem naiwny. Choć jak
    poprzednio pisałem tak winno być, gdyby miało być "sprawiedliwie".
    Ale prawdę mówiąc nie sadzę też, że dopóki nie zbankrutujemy jako
    państwo, NFZ zostanie zniesiony.

    > Owszem. I właśnie o ten "nowy podatek" się pytam.
    >
    > [...]

    Niestety trudno się rozmawia z kimś, kto nie rozumie tego co się do
    niego pisze.
    Ale czemu o nowy, a stary to co ? Twierdzisz że stary to był płacony
    przez ufoludki ?? Czyżbyś był tym ciemnym ludem którzy wierzy ze płaci
    tylko 1,75 % ??

    > Mówisz, że Ci od umowy o dzieło płacą podatek bez NFZ? :)

    A co był było gdyby babcia miał wąsy ? Krótko mówiąc piszesz nie na temat.

    --
    @2009 Johnson