  • Data: 2003-12-13 09:47:58
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:brd3u1$ojl$1@topaz.icpnet.pl...

    > 90% grupowiczów uzywa OE i u nich posty z reguly uszeregowane sa zgodnie
    > z czasem wyslania posta. Przestawiajac czas w kompie do przodu powoduje
    > ze mój post bedzie caly czas na "topie".

    Widze ze malo kto zna Outlooka Expressa :) A Sledzenie watkow? To co?
    A na marginesie - chcialem otrzymac konkretna odpowiedz na konkretne
    pytanie, a zrobila sie z tego dyskusja o bzdurach.
    Jesli tak dzialaja polskie sady, to nei ma ci sie dziwic, ze zanim zapadnie
    wyrok, sprawa zdazy sie przedawnic.