  • Data: 2003-12-13 10:19:31
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:bres1r.1oo.1@p.i.k.i...
    > Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w
    > wiadomości news:brempm$4n0$1@absinth.dialog.net.pl

    > Bez urazy, ale "ja o słupie, a Ty o dupie". to co wyżej
    > napisałeś jest jedną z możliwości *sortowania* .
    > Większość (w tym i ja) sortuje wg. "wysłano" czyli
    > *daty wysłania posta*

    > To "nie uciekaj się". :)

    > To jest Twoja prywatna sprawa jak sobie rozporządzasz
    > news'ami. Nam nic do tego.

    No widzisz? Zazuciles mi, ze zmieniam date, zeby miec posty na gorze. Ja ci
    udowodnilem, ze nie musze tego robic, bo znam lepsze sposoby, a ty dalej
    swoje. I jeszcze mowisz, e ty o slupie a ja o dupie. Otoz NIE. Ja mowilem
    DOKLADNIE o tym samym co ty. Wykazalem ci ze nie musze sie uciekac do
    sztuczek ktore mi zarzucasz. A to TY dalej swoje. No tak.
    Wiesz co mi to przypomina? Taka sytuacje. Facet jest oskarzony o morderstwo.
    W sadzie przedstawia 20 swiadkow, ze byl w tym czasie na jakiejs imprezie. A
    sad na to "Ja o slupie a pan o dupie. Sadowi nic do tego, ze pan chodzi na
    prywatki. To jest pana prywatna sprawa. Skazuje pana na dozywocie". Zaiste
    typowo polskie podejscie do prawa i sprawiedliwosci.
    EOT. Wiecej mi sie nie chce....