  • Data: 2003-12-13 10:09:46
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w
    wiadomości news:brempm$4n0$1@absinth.dialog.net.pl

    > Widze ze sie nie zna Outlooka Expresa, prawda? A na liscie postow w
    > Outlooku masz taka kolumne oznaczona u gory ikonka z okularkami.
    > Wystarczy w tym miejscu kliknac obok posta, i wlaczasz "pilnowanie"
    > wątku. Od teraz ten watek ZAWSZE bedzie na pierwszym miejscu. Nawet za
    > pol roku.

    Bez urazy, ale "ja o słupie, a Ty o dupie". to co wyżej
    napisałeś jest jedną z możliwości *sortowania* .
    Większość (w tym i ja) sortuje wg. "wysłano" czyli
    *daty wysłania posta*

    > Jak widzisz, "wysoki sadzie z domniemaniem winy", nie musze
    > sie uciekac do takich marnych sztuczek, bo znam oprogramowanie ktorym
    > sie posluguje.

    To "nie uciekaj się". :)

    >Jesli Cie to interesuje, to na niektorych grupach mam w
    > ten sposob wlaczony podglad na wątkach jeszcze z wrzesnia. Jesli
    > potrze4bujesz dowodow, to sluze screenami.

    To jest Twoja prywatna sprawa jak sobie rozporządzasz
    news'ami. Nam nic do tego.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Aby poznać się z najdalszą rodziną, wystarczy się wzbogacić."