  • Data: 2003-12-13 10:24:30
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:bresdl.3d4.1@p.i.k.i...
    > Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Uzasadnij mi swoją bezczelną propozycję abym
    > zmienił swoje ustawienia w OE tylko dlatego, że
    > jakiś cwaniak puścił cwaniackiego posta?.

    Glupek. Z takimi nie da sie rozmawiac. Nie dociera do ciebie proste
    arumentowanie. Ja mam to gdzies co ty masz poustawiane. Nawiasem mowiac
    sledzenie watkow nie wymaga zadnych ustawien tylko myslenia. I nie wyzywaj
    mnie od cwaniakow bo pieprzysz bzdury, co juz ci wykazalem, tylko do ciebie
    to nie dotarlo.