  • 1. Data: 2007-06-30 10:37:18
    Temat: DOMAGAĆ się USTAWY w RP o ujawnieniu NARODOWOŚCI osób publicznych
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Chyba coś się rusza w sprawie mojego projektu. Za Wirtualną Polonią również
    Leszek Bubel w dzisiejszym tygodniku "Tylko Polska" publikuje poniższy
    artykuł:

    Organizacja żydowska International Council of Jewish Parlamentarians cieszy
    się, że w Polsce w obu izbach parlamentu zasiadało w kadencji 2001-2005
    ponad 50% obywateli polskich, ale ŻYDOWSKIEJ NARODOWOŚCI czyli ponad 280
    Żydów w Sejmie i Senacie RP.

    "Okrągł Stół" z 1989 roku był zabiegiem nieomal CAŁKOWITEGO odsuniecia
    RDZENNYCH Polaków od centrów władzy w Warszawie przez garstke obywateli
    polskich, ale ŻYDOWSKIEJ NARDOWOŚĆI.

    W Palce jest NADAL tematem TABU publikowanie informacji o przodkach tych
    wszyskich osób, które stają na piedestały władzy w Warszawie czy
    wazniejszych panstwowych urzedach w RP.

    Polska stała się Krajem, gdzie osoby na kluczowych stanowiskach w Państwie
    Polskim zachowują się DALEJ jakby im NIE ZALEŻAŁO na stworzeniu silnego
    Panstwa Polskiego, dlatego Polska gospodarka ulega degradacji i EROZJI, a
    młdzi Polacy są traktowani jak obywatele DRUGIEJ KATEGORII we własnej
    ojczyżnie wiec są WYPYCHANI aby wyjeżdzali MASOWO z Polski, a polska ziemia
    jest przejmowana przez żydów i innych obcokrajowców.
    W Polsce jest widoczny MARAZM polityczny w Sejmie który organizują partie
    polityczne SLD i PO w których jest w przeważajacej wiekszości estabłyszment
    który NIE UTOŻSAMIA się z Polska Racją Stanu, wiec w Polsce pogarszają się
    warunki życia w Polsce co CELOWO wymusza emigracje Polaków.

    Silny antypolski estabłyszment SLD i PO osłabia wiarygodność w odbudowy
    utraconego przez społeczeństwo zaufania do instytucji państwa.

    W tym samym czasie organizacja żydowska International Council of Jewish
    Parlamentarians:

    http://www.icjp.net/

    która zbiera informacje o żydach obywatelach inych panstw POZA izraelem,
    którzy dostali się na ŚWIECZNIKI WŁADZY w innych panstwach, a w tym i w
    Polsce, aby za pomocą tych ludzi realizować politykę w INTERESIE Izraela i
    świata żydowskiego.
    International Council of Jewish Parlamentarians dwa razy do roku ZAPRASZA
    tych żydów z całego świata którzy są u władzy w innych karajach na
    "ROZMOWY",
    aby na bazie tych "ROZMÓW" wspólnie razem ustalać plany budowy INTERESY
    żydowskie na GARBIE naiwnych Polaków, którzy na nich głosowali i ich wybrali
    jako Polaków o ZMIENIONYCH NAZWISKACH, ale którzy tak naprawdę działają na
    SZKODĘ Polaków w Polsce oraz arenie miedzynarodowej. (np. taki Geremek)

    Ta żydowska OŚMIORNICA International Council of Jewish Parlamentarians
    ŚCIŚLE wsółpracuje w śilnym kontakcie z World Jewish Congress

    http://worldjewishcongress.org/icjp_2006.html

    oraz z American Jewish Committee

    http://www.ajc.org/site/c.ijITI2PHKoG/b.789093/k.124
    /Who_We_Are.htm

    gdzie wspólnie razem ustalają plany do REALIZOWANIA swojej polityki w
    INTERESIE żydowskich grup etnicznych w poszczególnych krajach i tak to
    wyglada ta "demokracja".

    Widocznie International Council of Jewish Parlamentarians ma jakieś KRYTERIA
    OCENY, skoro się CIESZYŁO oraz powiadomiło World Jewish Congress że w Polsce
    w obu izbach parlamentu (Sejmie i Senacie) zasiadało w kadencji 2001-2005
    ponad 50% obywateli polskich ale ŻYDOWSKIEJ narodowości, czyli ponad 280
    Żydów polskich:

    http://nowaonline.strefa.pl/52_Szmidt_MS.htm

    Polacy niby wywalczyli sobie wolność w Kraju w 1989 roku, ale zostali
    WYMANEWROWANI oraz "demokratycznie" ZDOMINOWANI przez przedstawicieli
    mniejszosci narodowych, którzy bedac u władzy w Polsce ZABRANIAJA jawnego
    publikowania o tym kto jest NIE POLSKIEJ NARODOWOSCI ale zajmuje kluczowe
    stanowiska w Państwie Polskim.
    Wszyscy ci co byli lub są członkami organizacji tzw. ,,Otwarta
    Rzeczpospolita" są obywatelami Polski NIE są polskiej nardowości oraz
    interesy polskie ZWALCZAJĄ.

    Nie należy się zatem dziwić że Polska została SPRZEDANA za bezcen i
    ZDRADZONA przez tych co byli lub dalej są na szczycie władzy w Warszawie,
    ale NIE UTOŻSAMIAJĄ sie z interesem Polskim.

    W poprzednim Sejmie RP była pewna grupa Posłów do Sejmu, która domagała się
    WDROŻENIA w życie USTAWY, która by nakazywała ujawnienie pochodzenia
    NARODOWOŚCIOWEGO lub ETNICZNEGO osób pełniących funkcje publiczne w RP oraz
    osób, które starają się o te WYBIERALNE funkcje publiczne w myśl
    postanowienia art. 60 Konstytucji RP.
    W tej chwili tak naprawdę to Polacy w Kraju NIE WIEDZĄ dalej na kogo
    głosują, gdyż np. żydzi w Polsce POZMIENIALI swoje nazwiska na Polskie, a
    podstawowe informacje kim naprawde są UKRYWAJĄ lub FAŁSZUJĄ jak np.
    Kwasniewski czy Tusk.
    Nic wiec dziwnego że jest to NIE MOŻLIWOŚCIĄ aby rozliczać takich Posłow w
    RP zgodnie z Art. 129. "Kto, będąc upoważniony do występowania w imieniu
    Rzeczypospolitej Polskiej w stosunkach z rządem OBCEGO państwa lub
    zagraniczną ORGANIZACJA, działa na SZKODĘ Rzeczypospolitej Polskiej, podlega
    karze pozbawienia wolności od roku do lat 10 wg. kodeksu karnego".

    A co Ty o tym uważasz?
    http://www.wirtualnapolonia.com/opinie.asp?opinia=90
    368

    Projekt ustawy, oprócz na moim blogu, jest też na stronach Raportu Nowaku.
    Tam też do pobrania druki poparcia referendów narodowych.

    http://raportnowaka.pl/archiwum.php?typ=news

    boukun

  • 2. Data: 2007-06-30 10:53:12
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    boukun pisze:
    > Chyba coś się rusza w sprawie mojego projektu. Za Wirtualną Polonią również
    > Leszek Bubel w dzisiejszym tygodniku "Tylko Polska" publikuje poniższy
    > artykuł:
    (...)
    Bubel.... no coz, skoro opieramy sie na TAKICH autorytetach....
    Ty wierzysz w te wszystkie gloszone przez siebie (lub cytowane) brednie?
    Pozostaje mi wspolczuc i miec nadzieje, ze nie masz dzieci, ktore
    skrzywdzilbys wychowujac w prezentowanym przez siebie, wyimaginowanym
    swiecie.
    Z mojej strony EOT (chyba, ze zamiast propagandy zaczniesz sie
    poslugiwac rzeczowymi argumentami).

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 3. Data: 2007-06-30 10:55:37
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > (...)
    > Bubel.... no coz, skoro opieramy sie na TAKICH autorytetach....
    > Ty wierzysz w te wszystkie gloszone przez siebie (lub cytowane) brednie?

    Pani psycholog wydała opinie, że jestem przekonany o swoich racjach.

    > Pozostaje mi wspolczuc i miec nadzieje, ze nie masz dzieci, ktore
    > skrzywdzilbys wychowujac w prezentowanym przez siebie, wyimaginowanym
    > swiecie.

    Żal mi jest tylko tych ludzi, których świat ogranicza sie tylko do szklanej
    kurtyny. Moje dzieci są ze mną szczęśliwe, tylko sąd nie ma dla mniełaski
    http://boukun-pl.blogspot.com/search?updated-min=200
    7-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&updated-max=2008-01-01T
    00%3A00%3A00-08%3A00&max-results=6

    boukun

  • 4. Data: 2007-06-30 11:48:06
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    boukun pisze:
    > Pani psycholog wydała opinie, że jestem przekonany o swoich racjach.

    Jak wszyscy Mesjasze, Chrystusi, krolowie Sobiescy i Napoleonowie w
    wiadomym miejscu.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 5. Data: 2007-06-30 11:59:22
    Od: Arek arkadoo <a...@o...pl>

    > Jak wszyscy Mesjasze, Chrystusi, krolowie Sobiescy i Napoleonowie w
    > wiadomym miejscu.

    PRZESTAŃCIE KARMIĆ TROLLA!!! Jak masz taką potrzebę to koresponduj
    sobie z nim mailowo.

    Arek
    www.rower.fan.pl

  • 6. Data: 2007-06-30 12:48:26
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Arek arkadoo pisze:

    > PRZESTAŃCIE KARMIĆ TROLLA!!! Jak masz taką potrzebę to koresponduj
    > sobie z nim mailowo.

    Nas jest jeden ;)
    Ale owszem, masz racje.
    Z mojej strony EOT definitywny