  • Data: 2008-07-13 07:18:24
    Temat: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. pisze:
    c nie stoi na przeszkodzie zmienic to na jakies

    > A słyszał o programie Płatnik, hę?

    Nie wiem co to jest (w firmie mam innego niz platnik legala ktory
    niekoniecznie musi dzialac pod MS) ale domyslam sie, ze chodzi toto
    wlasnie pod winda. Coz, kupujesz siekies programy chodzace na windzie to
    i musisz kupic winde:-)

    --
    jedrus

    Ratujmy Skarpe Warszawska http://mokotow.btx.pl/content/view/105/96/
    Jezeli wiesz o Mokotowie cos czego inni nie wiedza, koniecznie podziel
    sie tym na http://www.mokotow.btx.pl