  • Data: 2008-07-01 14:35:01
    Temat: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 01 lipiec 2008 15:23
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > A można zrobić outsourcing kadr i księgowości, i się w to nie bawić.

    Można, ale cenowo wyjdzie jeszcze drożej. Pamiętaj, że mówimy o małym
    przedsiębiorcy, z kilkoma pracownikami. Albo o małych przedszkolach,
    szkółkach itepe, które tego, jak to paściato nazwałeś outcośtama nie
    zrobią.

    --
    Tristan