    From: Romek Bieda <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czytanie maili,
    Date: Wed, 08 May 2002 18:51:32 +0200

    On 8 May 2002 09:47:52 +0200, s...@p...fm (sente) wrote:

    >jezeli maile otrzymujesz na komputer firmowy a ma ci on sluzyc do pracy to
    >sorki ale jak masz popier....... szefa to moze sobie czytac ile chce.
    >Nic nie poradzisz!

    Wed?ug mnie nie ma prawa czytac maili. Musisz wyrazic na to zgode,
    tylko wyrazna zgoda uchyla bezprawnosc takich dzia?a?.
    Kilka tygodni temu by?o to juz dyskutowane, kilka osób sie ze mna nie
    zgodzi?o. Nie ma czasu przdstawiac ca?ego problemu, zainteresowanych
    odsy?am do bardzo bogatej literatury dotyczacej ochrony dób oobistych
    oraz prawa pracy.
    Wykaz podtawowej literatury znajdzieci na stronie Piotra Waglowskiego
    http://vagla.pl/
    POzdrawiam
    Romek Bieda
    www.prawnik.net.pl