  • Data: 2002-05-09 16:00:36
    Temat: Re: Czytanie maili,
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 8 May 2002 20:48:21 +0200), "camokiller"
    <c...@h...pl> był(a) napisał(a):

    >A i trzeba uważać z tymi bezpłatnymi kluczami. Kiedyś Unizeto (
    >www.certum.pl ) dawało darmowe certyfikaty na 6 miesięcy z możliwością
    >przedłużania ważności klucza. Obecnie się już wycwanili i dają tylko na 3
    >miesiące (podobno docelowo tylko na miesiąc) i ważności certyfikatu do
    >bezpłatnego klucza nie można sobie przedłużyć, a jedynie wygenerować nowy
    >klucz z nowym certyfikatem, a więc dochodzi konieczność rozsyłania co 3
    >miesiące swojego klucza publicznego i przechowywania wszystkich starych
    >kluczy, żeby mieć dostęp do jakiś starych ważnych wiadomości.

    Kurde, o czym wy mówicie? Jak ja byłem młody, to było takie fajne
    urządzenie jak PGP. Darmowe i wogóle ful wypas... Czyżby zdechło?
    Nigdy mnie to nie pociągało, bo nie cierpię na szyfromanię, ale myślę,
    że powinno się znaleźć, a przynajmniej w starej wersji gdzieś zapewne
    leży...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)