  • Data: 2002-05-11 12:32:05
    Temat: Re: Czytanie maili,
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    >"blad" <b...@W...pl>
    >jesli wysylasz poczte do szefa to podpisujesz ja swoim kluczem prywatnym
    >- to powoduje ze doczepiany jest tylko twoj klucz publiczny z certyfikatem ale
    >tekst poszedl jawny
    Ta wymiana kluczy publicznych jest akurat krytyczna dla wiarygodności
    późniejszej korespondencji, więc wykonywać ją należy innym samym
    kanałem informacyjnym niż ten, którym później przesyłana będzie
    zabezpieczana nimi koresponedencja. Inaczej nieuczciwi dostawcy
    Internetu czy pracodawcy kontrolujący połączenia sieciowe mogą
    podszywać się pod obie strony konwersacji używając własnych kluczy
    publicznych i prywatnych.